BlogPlay.eu



Play będzie działał na zasięgu T-Mobile

02.27.2013 11:19:09 · Opublikowano w PLAY news, roaming krajowy, t-mobile, zasięg

Wśród ogłoszonych wczoraj wyników Playa, oprócz liczb które były większe niż rok temu, znalazła się jeszcze jedna ciekawa informacja. Otóż P4 porozumiało się z PTC. Oznacza to, że już wkrótce klienci  Playa będą mogli korzystać z sieci T-Mobile.

Slajd25

Mamy nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej i będzie można cieszyć się zasięgiem w jeszcze większej liczbie miejsc.

Be Sociable, Share!
Źródło: własne

18 komentarze dla wpisu “Play będzie działał na zasięgu T-Mobile”

  1. Dlaczego używacie tego “chorego” systemu daty: “02.27.2013” ?

  2. Ale gość dal merytoryczny komentarz 😀

  3. Kamil Porembińxki napisał:

    Jest taki standard co do dat: http://xkcd.com/1179/ 😉

  4. @Piotr:
    Bo nie umieją zmienić formatu daty w WordPressie z hamerykańskiego na europejski.

  5. Andrzej napisał:

    I co z tego jak transmisja idzie tylko po jednych nadajnikach. Nie widzę w tym logiki. Co z tego jak abonamenty są chore.

  6. chore abonamenty w play?
    to ciekawa sprawa – mam abo na firmę, z roczną umową, za 60zł brutto/mc, w czym mam pierdyliard darmowych minut do wszystkich sieci, non stop darmowe do play i na stacjonarki, darmowe smsy i 2gb limit na internet… jeżeli 60zł brutto /mc za coś takiego, to chory abonament, to gdzie mają lepsze?

  7. Ale i tak w salonach Plusa nadal będą mówili “Pani nie idzie do Play, tam mają kiepski zasięg” 😀

  8. Tak się porozumieli, że przekazali listę numerów użytkowników playa do t-mobile, a ci wydzwaniają z nową ofertą…

  9. Dla mnie rewelacja co robi PLAY, firma ma oddzialy w kilku miastach ja czesto sie przemieszczam i tak w Krakowie bardzo dobry mam zasieg ORANGE wiec jest w tej sieci. Jak jestem w Andrychowie bardzo dobry mam PLUS. Jak jestem w TYCACH to znowu PLAY ma dobry zasieg. Wiec jak jeszcze TMOBILE sie polaczy to juz wogole nie bedzie problemu z zasiegiem.

    A najlepsze ze mam tel na karte i laduje kiedy chce 🙂

    Gratuluje pomyslu.

  10. no i co z tego skoro rozmawianie na nadajnikach plus oznacza przerywanie słów, roaming orange to dźwięk jest jak z garnka. Dobra jakość rozmów jest tylko gdy numer PLAY korzysta z nadajnika PLAY.
    Testuję ten problem od ponad roku podczas codziennych rozmów z rodziną, wszyscy jesteśmy juz w play ze wzgledu na ceny, ale jakości nikt nie chwali.
    W T-mobile bedzie coś nowego? może echo, albo pogłos? dawno słyszałem samego siebie w telefonie 🙂

  11. Czyli jutro kupuje starter PLAY bo już mam dość oszustów z T-mobile. Raz ukradli mi z konta ok 32zł sprawę zgłosiłem, oddali i przepraszali (niby indywidualny przypadek a do tej pory ludzie piszą o znikającej kasie z konta na fanpage t-mobile). potem w BOKu zażądałem zablokowania smsów reklamowych od t-mobile “nic nie mogę zrobić ale jak przejdzie pan na abonament to w umowie jest klauzula którą można zaznaczyć” efekt – dostaje smsy od operatora nawet po godznie 22. Wprowadzili opłatę 4gr za każdorazowe sprawdzanie stanu konta. A od marca mają zamiar pobierać 3zł co miesiąc za przedłużenie stanu konta na rok. No i pomyłka z ich strony kiedy to dostałem smsa od heyah mimo iż nigdy nie miałem u nich tego numeru – po zgłoszeniu sprawy natychmiastowy sms od t-mobile z przeprosinami oraz ta sama oferta reklamowa- zero rekompensaty.

  12. Krzysztof napisał:

    A ja dzis dostałem smsa od t-mobile że usługa rok ważności konta po telefonie będzie płatna 3 zł miesięcznie, pogratulować ćwokowi co to wmyślił… ja się od razu po tym symsie przeniosłem od zdzierusów.

  13. graf83 nie wiem gdzie Ty wydzwaniasz i z jakich aparatów telefonicznych ale ja wykonuje 200 telefonów do klientów dziennie i nigdy się nie spotkałem z jakimiś zakłóceniami , raz tylko na nadajnikach plusa, może czas kupić nowy telefon a nie szukać przyczyn tam gdzie ich nie ma ?

  14. Super sprawa. Dostęp do 4 sieci z jednej karty sim:) Już nie mogę się doczekać:)

  15. Ktos mi odpowie w komentarzu kiedy to nastąpi ? Mamy 13.03.2013 i nadal nie mozna sie logowac do t-Mobile

  16. Wiesiek, na konferencji to była zapowiedź – na razie data nie została ogłoszona. tak więc … czekamy.

  17. play to najlepszy operator am play na karte jak zaladuje za 5 zl to jest wazna caly rok

  18. @Andrzej
    Transfer danych jest możliwy za darmo na wszystkich nadajnikach wszystkich dostępnych operatorów. Jeżeli posiadasz wiedzę sprzed kilku lat, nie dowiadywałeś się jak jest obecnie to nie wypowiadaj się. Wprowadzasz w błąd innych, nie widzę sensu takich komentarzy.

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.