BlogPlay.eu



7 komentarze dla wpisu “Nokia, Emporia i dwa Samsungi…”

  1. Dodaje te modele, a tak naprawde nic ciekawego nie przybywa:/ Przydalby sie w koncu jakis fajny smartphone w cenie do 200 zl w abo lp69, pojawila sie niby motorola flipout, ale jakos nie jestem do konca przekonany do tego ksztaltu. Coz, moze na swieta sie pojawi w koncu cos ciekawego

  2. Dokładnie Kuba zgadzam się z Tobą… Kiedyś byli naprawdę konkurencyjni pod względem telefonów i ich cen. A teraz, teraz niestety są już jak większość. Jestem z PLAY od początku, byłam również ich testerką. W każdym bądź razie w marcu kończy mi się umowa i jak będą mieli takie ceny telefonów jak mają teraz i nie będzie nic ciekawego jak jest teraz (bo choć są to tylko na obrazku, a tak naprawdę nie można ich nigdzie dostać, bo chwilowo niedostępne). To pożegnam się z PLAY. bo przecież nie zwiążę się umową na dwa lata, tylko po to, żeby wziąć telefon za 700zł, gdyż za 2 lata to już będzie szrot i nie będzie wart nawet ułamka ceny, za który go kupiłam. Dlatego wolę kupić jakiś w normalnym sklepie i mieć kartę i nie dopłacać do tego abonamentu miesięcznego…

  3. A od jutra Sony PlayStation Portable GO

  4. Sony Playstation GO jest na chwile obecna NAJWIEKSZYM niewypalem sony! Zakup gier tylko i wylacznie przez dystrybucje cyfrowa, gdzie ceny w porownaniu do takiego allegro to totalny kosmos.
    @Krysia
    Tez bylem testerem play:) Umowa konczy mi sie rowniez w marcu, ciekawe czy bedzie mozna ja przedluz juz na swieta, oczywiscie jezeli bedzie jakas ciekawa oferta

  5. Kuba… Niestety na święta nie będzie można przedłużyć jeszcze umowy, Z tego co wiem, a wiem z jednego salonów (bo w różnych mówią różnie, co salon to inaczej, a tam nie mam nigdy problemów, jak mówią tak jest), niestety umowę można przedłużyć dopiero na 2 miesiące przed końcem umowy… Ja mam drugi tel również w PLAY i będę chciała po roku (bo wiem, że można, a umowa na 36m-cy) przedłużyć w grudniu, ale nie wiem czy skorzystam z oferty, bo jak zobaczyłam te ceny telefonów, to się przeżegnałam, może pomęczę się jeszcze 2 lata do końca umowy i pożegnam sie z PLAYem… A podejrzewam, że i w marcu z pierwszym abo, chć jestem do PLAY przywiązana i to bardzo…

  6. Ja juz dostalem w zeszlym miesiacu sms-a, ze moge wziac nowy telefon i podpisac umowe, fakt, ze okazalo sie ze musi byc to abo za 99zl, za co im oczywiscie podziekowalem:) Caly problem w tym, ze pomimo iz Play ostatnio obnizyl troche loty, to i tak w porownaniu do konkurencji wypada niezle. Na swieta na bank cos przygotuja, ciekawe tylko co. Moim zdaniem pojawi sie w koncu Blackberry, what else, we`ll see

  7. No mi na szczęście nic nie proponowali, bo na dzień dzisiejszy jestem gotowa im nawet dopłacić i przejść na kartę… Ale póki co teraz widzę, że się poprawili, bo jakbyś teraz wziął, abo za 99zł, to masz przez całe abo 20zł zniżki, to tak naprawdę tylko 10zł się dopłaca ;p. Tylko nie wiem, jakoś mało tych telefonów i nie w takich cenach jak powinny być ;/. Czy się pojawi BB?? Nie wiem. Może kiedyś, ale nie sądzę, że w tym wcieleniu ;p. Może przyszły rok przyniesie Nam coś lepszego niż ten :). Bo póki co mam podejrzenia, że ludzie prędzej uciekną niż podpiszą nową umowę i wezmą tel za kilkaset złotych… Play obniżył loty i to nawet o cały pułap. Jak dla mnie to już teraz jest na równi z innymi sieciami. Choć co w PLAY cenię to jak dla mnie i moim skromnym zdaniem ich “szczerość”. Żadnych kruczków ukrytych, ani nic… Jak piszą tak jest, a nie że owszem w innej sieci dostanę minuty, ale tylko wtedy jak wyślę eska pod numer taki i taki i pożre mi kilkanaście złotych (bo o tym było napisane, ale drobnym druczkiem, że nie można było odczytać).

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.