BlogPlay.eu



6 nowych miast w Play Online

10.16.2009 18:00:56 · Opublikowano w ciekawostki, inne, oferta, pakiet, PLAY news, Play Online

Od wczoraj Play Online działa w kolejnych 6 miastach:

Dobrzeń Wielki
Hajnówka
Kunice
Łobez
Opalenica
Tarnów Opolski

Źródło: Blogplay.pl

Kto pierwszy poda w komentarzu jakim kodem aktywuje się pakiet NON-STOP 1 GB w Play Online otrzyma pocztą pocztówkę z Manchesteru 🙂 (jak ktoś nie chce dostać to niech nie odpowiada. Na pewno ktoś będzie chciał otrzymać)

Be Sociable, Share!
Źródło:
Tagi: , , , ,

12 komentarze dla wpisu “6 nowych miast w Play Online”

  1. *111*29*1# prosze;D

  2. Podeślij swoje dane na maila: lukasz[małpka]blogp4[kropka]pl z maila podanego przy dodawaniu komentarza 🙂

  3. Farciarz, też tak chcę 😛

  4. Grybow ma od roku pozwolenie 😉 Powinno byc tak- pozwolenie wazne rok 😉 Wtedy by na zapas nie brali i nie kazali czekac latami 😉 a moze tak juz jest 😉 ?

  5. pocztówka bedzie z buziakiem meskich ust 😛
    hehe oczywiscie na tle clubu ” Błękitna ostryga” 😉

  6. czekam, i czekam i chyba się nie doczekam aby moje miasto było w zasięgu Play Online…

  7. gdzie mozna sprawdzic liste wszystkich miast w Play Online?

  8. ja chce pocztóóóóóóóóóóóóówkkkkkęęęęęęę ;(

  9. Od 8 pazdziernika oficlanie Play ma zasige 2G i 3G w Hrubieszowie . raptem przez tych kilka dni juz dwa calkowite pady nadajnikow zaliczyli jak tak to wyglada w calej polsce to mozna wspolczuc. Od 4 dni tzn od 14 poazdziernika nadajniki PLAY sa niedostepne doslownie trupy !!! Jak czytaja komenatrze pracownicy play to moze w koncu ktos sie z orientuje z dzialu technicznego ?

  10. 15 zł

  11. Ja za to ciekaw jestem dlaczego w Brzegu Opolskim jest Play3G a na mapce nie ma mimo że przez jakieś 3 dni zasięg był nakreślony. dziwnie to aktualizują a od tego czasu minęło ponad pół roku…….. tak czy siak play online na szczęście działa i widzę że opolszczyznę dalej atakują – oby tak dalej

  12. A w Dębnie zachodniopomorskie stoi sobie nowy maszt play-a nie włączony 🙁

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.