BlogPlay.eu



PLAY Online ma już rok

07.08.2009 17:10:55 · Opublikowano w ciekawostki, inne, komunikat, PLAY news, Play Online

PLAY dokładnie rok temu wystartował z najkorzystniejszą ofertą bezprzewodowego Internetu.

„Internet potanieje, a łącza będą coraz szybsze” – tak m. in. brzmiały tytuły prasowe po starcie oferty PLAY Online i słuszne okazały się przewidywania dziennikarzy i analityków, że oferta PLAY wpłynie na spadek cen i większą dostępność mobilnego Internetu. Rok później ilość klientów PLAY Online przekroczyła 190 tysięcy i jest najkorzystniejszą ofertą na rynku (potwierdzone przez niezależny raport UKE i ANALYSYS MASON http://web.playmobile.pl/pl/play_online_najtanszy/index.html).

Sukces oferty abonamentowej spowodował, że PLAY w październiku ubiegłego roku wprowadził ofertę PLAY Online na kartę.

Na początku PLAY oferowało szybki Internet w 28 miastach, od 10.07.2009 zasięg będzie obejmował 398 miast (aktualna mapka zasięgu na stronie operatora www.playmobile.pl).

Od 10 lipca br PLAY Online będzie dostępny dla mieszkańców kolejnych 39 miast – lista poniżej:

1. Barcin
2. Bralin
3. Braniewo
4. Brzesko
5. Golina
6. Kępno
7. Koronowo
8. Kostomłoty
9. Krośniewice
10. Krynica Morska
11. Kurzętnik
12. Kutno
13. Lębork
14. Miastko
15. Międzyzdroje
16. Mińsk Mazowiecki
17. Mońki
18. Morąg
19. Nowa Dęba
20. Olkusz
21. Opatówek
22. Pajęczno
23. Potęgowo
24. Przasnysz
25. Przemyśl
26. Rawicz
27. Rychwał
28. Słupca
29. Staszów
30. Stawiszyn
31. Suwałki
32. Ustroń
33. Wieluń
34. Wyszogród
35. Zawadzkie
36. Żagań
37. Żary
38. Żuromin
39. Żychlin

W lipcu ubiegłego roku dla klientów dostępny był jeden model modemu (Huawei E220), obecnie jest ich sześć (Huawei E156G, Huawei E160, Huawei E169, Huawei E176G, Huawei E220, Huawei E870, ZTE MF 626).

Od jutra (09.07.2009), aby zakupić ofertę PLAY Online wystarczy dowód osobisty klienta.

Źródło: Komunikat prasowy Play

Be Sociable, Share!
Źródło:

19 komentarze dla wpisu “PLAY Online ma już rok”

  1. jak to dowód? jak ktos bierze umowę to nie będzie musiał przynosić zaświadczeń o zarobkach, itp?

  2. Ha!Jeśli to się potwierdzi to blogplay powinien być standardowym narzędziem pracy konsultanta,do którego oficjalne informacje dotrą pojutrze po 19 😀 Nie wspominając o systemie który na bank będzie wołał pełen zestaw dokumentów:)

  3. sylwek2k napisał:

    @H4n50n: odpowiedni komunikat SS poszedl o 15:50 😛

  4. Play online w suwałkach dopiero po raku i razem z listą nie miast ale wiosek, co za obciach

  5. Na samym poczatku oprocz e220 mozna bylo sprzedac tez Toshibe g450 😛

  6. Kiedy zatem pojawi sie zasieg play w Hrubieszowie ? Wiem ze to juz nudne ale widze ze nawet sie nikt nie przymierza.

  7. A Kamienna Góra na Dolnym Śląsku? 🙁 Na btsearch nadajniki “wiszą” już od paru miesięcy, a o uruchomieniu ani widu ani słychu… 🙁

  8. Jak dla mnie trudno się zgodzić, ze stwierdzeniem sprzed roku, że internet mobilny potanieje… PLAY jest najtańszy, ale konkurencja nie pali się do obniżania stawek za rzeczywiście mobilny internet.

  9. KUBU$ PLAY-W PRZEMY$LU napisał:

    NARESZCIE PRZEMY$L!!!! POJUTRZE IDE DO SALONU PLAY W RYNKU I BIORE PLAYONLINE W PROMOCJI DLA KLIENTOW! WIEM,ZE BEDA MIELI DUZY WYBOR MODEMOW I DOBRZE MI DORADZA.

  10. pewnie nowa zakladka poleci aktywacyjna w nasa – aktywacja online
    i tam odrazu poleci ZU.
    no wkoncu dobre rozwiazanie na d.o

    brawo dla tasmowej 😉

  11. Kamilaw_1 napisał:

    Kiedy w swietokrzyskim choc pare node b przybedzie?pare jest ale moze w centrum wojewodztwa: Swiety Krzyz?

  12. Ja parę dni temu przedłużyłem umowę w PLAYonline :). Wysłużone E220 wymieniłem na E156G i malina ;].

  13. pabloki napisał:

    a mnie we wroclawiu teraz play on li ne szwankuje.

  14. sylwek2k napisał:

    @Kamilaw_1: juz nie stawiajmy nadajnika na srodku pustyni…

  15. Moje pytanie też bedzie nudne. Jestem abonentem Play abo i nie mogę doczekać sie stacji bazowej w Ząbkowicach Śląskich?!!! Może ktoś wie kiedy pojawi sie nadajnik Play w mojej okolicy???

  16. sylwek2k napisał:

    @Mariusz: a gdzie zwiazek przyczynowo-skutkowy w Twoim zdaniu? bo nie wiem, czy sie chwalisz /mam abo w play/, czy zalisz /nie mam zasiegu wlasnego play-a/?

  17. Witam ! myśle ze jasno napisałem.Nie chwale się ze jestem juz rok z play z przeniesionym numerem, ale czekam na node b Play, aby jeszcze mieć net, chyba jasne . pozdro?

  18. sylwek2k napisał:

    @Mariusz: teraz tak 🙂
    Pozdrawiam 🙂

  19. kamilaw_1 napisał:

    @ sylwek2k – i tak w znacznej czesci jest tam zasieg 3g/gsm(z okolo 18km,dziwi mnie ze urzedasy z filii uke w Kielcach napisali mi ze nie “znalezli” tam po wnikliwych pomiarach zasiegu 3g/gsm a mój fon 3g łapie,ba nawet 3310 pokazuje mi pl 06 na gsm).idzie tyllko o to ze 1(jeden) node b bardzo duzo by zmienił.zdaje sobie sprawe ze to prawie niemożliwe,jednak lobbowac mozna zawsze i nikt/nic tego nie zmieni

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.