BlogPlay.eu



20 komentarze dla wpisu “Regulamin oferty Pakiet PLAY Online w telefonie”

  1. ulotka wygląda jakby ktoś ją robił na kolanie;)

  2. Annubis17 napisał:

    A ja muszę przyznać że dawno nie widziałem takiej fajnej oprawy graficznej ulotki.

  3. odchodzi4 napisał:

    nie ważne jaka okładka ważne żeby to działało prawidłowo w co nie wierze.

  4. a skąd masz taka ulotke – u nas nawet wiesci na jej temat nie ma a co dopiero mowic o dostawie ich… pozdrawiam.

  5. Ulotka pochodzi z komunikatu prasowego 😉

  6. Ja mam już włączony, jednak na play24 pojawiła się informacja 300MB . Może to dlatego że mój cykl rozliczeniowy kończy się 17? Ktoś wie?

  7. wie ktos moze jak mozna sprawdzic ilosc dostrpnych danych poprzez kod ussd? bo play24 nie dziala…

  8. Mi to wygląda na ulotkę, a nie regulamin. Chyba jest błąd w tytule…

  9. regulamin jest dostępny w linku na początku

  10. do tej pory lubiłam Playa, ale tą ofertą mnie nieźle wkurzył, a głównie tym, że mając starą taryfę nie mogę z niej skorzystać!!!

  11. @Aga – czy dzwoniłaś w tej sprawie do BOKu? Ja też się zastanawiam, czy w starej taryfie będzie działać – wysłałem im maila z zapytaniem i czekam na odpowiedź…

  12. Też mam stary pakiet złotówek i nie wiem czy by u mnie działało?? 🙁

  13. herobike napisał:

    to tylko po ich sieci… tak to zostaje albo plus albo orange z 39 i pół… no chyba że ktos jest cały czas w ich zasięgu… ale raczej nie.

  14. juz gdzies to pisalem – poczekajmy na odpowiedz, ale nie liczcie na cokolwiek w starym abo. nie oplaca im sie nas tam trzymac wiec probuja nas wygryzc ;p No coz – ja dalej jednak z nim (starym abo)zostaje ;p

  15. # Aga możesz pozzostać w starej taryfie sie nie wyświetlaja te taryfy dlatego konsultacie musze w Twoim imieniu zadzwonic do Centrum Wsparcia Sprzedazy

  16. # dzordzu
    A mam wybór??? Mam jeszcze rok umowy przed sobą, tak więc jeszcze długo sobie nie poserfuje w sieci przez kome :\

  17. sylwek2k napisał:

    @M: w ktory punkt regulaminu tejze uslugi, pozwala na aktywacje w starszych taryfach?
    Bo pierwszy punkt wskazuje tylko nowe taryfy, w ktorych jest mozliwosc aktywacje tej uslugi….

  18. w starych abo nie mozna wlaczyc playonline.
    nie pomoglo nawet postraszenie, ze wymusze zasieg plusa i bede wydzwanial namietnie wszystkie darmowe minuty (co tez czynie).
    maja w d klientow z poltorarocznym stazem, to niech teraz bula plusowi.

  19. sylwek2k napisał:

    @mnc: na zlosc mamie odmroze sobie uszy?
    Kogo straszyles? konsultanta? ja na jego miejscu TEZ bym sie tym nie przejal… a co wskurasz?:
    – Play zrezygnuje wczesniej z roamingu plus-a w miastach w ktorych ma juz zasieg 2G. /maja taka mozliwosc, wiec nie wiem czy to takie fajne, biorac pod uwage, ze wtedy nadajniki beda mocno przeciazone/
    – Nie da tez zadnych znizek przy przedluzaniu umowy, /juz gorzej, prawda?/
    – nie zaoferuje nizszych cen polaczen, /na razie Cie to nie interesuje, ale za chwile bedzie ujadanie, ze PLay taki be, i coraz ‘drozszy’/
    – bedzie jeszcze aktywniej promowac przejscie na nowe taryfy… /uuu… nieciekawie sie robi, nieprawdaz?/

  20. Mi odpisali (co do pakietu w starym abonamencie) że “w chwili obecnej nie można, ale nie jest wykluczone, że taka możliwość będzie w przyszłości”.

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.