BlogPlay.eu



Pakiety smsowe w OnePlay

04.24.2009 17:52:44 · Opublikowano w ciekawostki, inne, kod, PLAY news, promocja, sms

W przeciągu najbliższych kilku dni pojawi się możliwość aktywacji pakietów smsów. Liczba smsów w pakiecie uzależniona jest od posiadanej taryfy:

One Play25, One Play45: 100 smsów

One Play 65, One Play 95, One Play 145: 200 smsów

Koszt pakietu to 5 zł.

Treść smsów:

Wysylasz duzo wiadomosci SMS? Pakiet 100 SMS za jedyne 5zl? To mozliwe! Wyjatkowy pakiet dla Abonentow One Play! Wybierz i zatwierdz bezplatny kod *111*44*1#

Wysylasz duzo wiadomosci SMS? Pakiet 200 SMS za jedyne 5zl? To mozliwe! Wyjatkowy Pakiet dla Abonentow One Play! Wybierz i zatwierdz bezplatny kod *111*45*1#

Źródło: Blog Tako rzecze … rzecznik

Be Sociable, Share!
Źródło:
Tagi: , , , , , ,

12 komentarze dla wpisu “Pakiety smsowe w OnePlay”

  1. no to super, ta oferta abonamentowa jest z dnia na dzień co raz lepsza i jest juz porównywalna do Fresha 🙂 Tym bardziej jak ktoś wybierze na przykład OP65.

  2. czy możnaby podając źródło od razu podawać sznurek do tegoż? (;

  3. Fajnie tylko ze pewnie tak samo jak z pakietem minut do wszystkich bedzie. MAJAC AKTYWNY TEN PAKIET DO CZASU JEGO WYKORZYSTANIA NIE BEDZIE SCIAGAC NIC Z PAKIETU ABONAMENTOWEGO .WIEC JESLI NAWET WYKONACIE POLACZENIE DO PLAY NALICZY WAM OPLATE HEHE. KUPILEM PAKIET MINUT DO WSZYSTKICH I MIALEM MINUTY DO PLAY I STACJO ORAZ PAKIET ABO . DZWONIE DO PLAY I SCIAGALO MI Z MINUT DO WSZYSTKICH WIEC JESTO SREDNIO OPLACALNY PAKIET.

  4. Szkoda ze tylko wszystko jest dla nowych a co ze starymi klientami co posiadają jedne z pierwszych taryf ??

  5. @licek – moga przejsc na nowe taryfy i tez z tego korzystac… ;P

  6. @sylwek ale dopiero po 2 latach…

  7. @gucorek

    W kazdej chwili mozesz zmienic taryfe 🙂 wystarczy zadzwonic na *500 i zlozyc dyspozycje zmiany. Nie musisz czekac dwoch lat.

  8. Niech poprawią pakiety internetowe. Przede wszystkim sposób naliczania, ale też i rozmiar…

  9. Tak można tylko że jak mam Play Abonament 70 to jedynie mogę przejść na OnePlay90 czyli mało opłacalne, dlatego wszystkie OnePlay są o 5 zł tańsze od starych taryf, czekam aż mi umowa się skończy i już nie wezmę abo tylko Fresh bez żadnych zobowiązań teraz mam o 20 groszy droższą minute plus płatne sms więc nie widzę sensu abo

  10. @lukasssz2: byla mowa o tym, ze nie moze przejsc, a nie o kwestii, czy to sie komus oplaca, czy nie…
    dobrze ze zapomniales juz o sluchawce, ktora kupiles/dostales przy podpisywaniu umowy…, wiekszym dostepie do roamingu, i w praktyce niewiele wyzszej cenie /faktycznej/ minuty do wszystkich.. /bo w abo 70 wychodzi 34 gr za min/ – ktora miales dluuugo przed freshem 😉

  11. Te pakiety można korzystać już od dawna!!! Dla nowych i starych abonamentów!

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.