BlogPlay.eu



[Aktualizacja]Świąteczna awaria?

12.25.2008 15:13:05 · Opublikowano w awaria, ciekawostki, inne, PLAY news

Od rana użytkownicy sieci Play na terenie całej Polski borykają się z problemami w zalogowaniu do nadajników zarówno czwartego operatora jak i nadajników udostępnionych przez Polkomtel do obsługi roamingu krajowego. Na chwilę obecną nie możemy potwierdzić czy jest to awaria czy tylko chwilowe przeciążenie sieci. Jak tylko zdobędziemy jakiekolwiek informacje to na pewno o tym napiszemy.

Aktualizacja:

Biuro obsługi klienta informuję, iż awaria zostanie usunięta do końca dnia dzisiejszego.

Aktualizacja 2

Z naszych informacji wynika, że wszystko wróciło już do normy.

Be Sociable, Share!
Źródło:

34 komentarze dla wpisu “[Aktualizacja]Świąteczna awaria?”

  1. misiek8881 napisał:

    ja na szczęście nie mam problemów z nadajnikami P4 w moim mieście 😉

  2. Mi działa tylko numer z Play na Karte, mojej ukochanej telefon na baonament normalnie lapie sygnał, moj numer na abonament niestety nie moze sie zalogowac do sieci i pisze ze “tylko numery alarmowe” i nic z tym zrobic nie moge, miasto Polkowice.

  3. W Warszawie nie ma zasięgu (play i plus)… W OK powiedzieli, że awaria sieci i do końca dnia powinna zostać usunięta… Ehh, mogli sie lepiej przygotować do świąt…. Pewnie w sylwestra/nowy rok będzie powtórka z rozrywki…

  4. hmm też tak miałem… i nie raz jeszcze tak mam pisze mi że nie można uzyskać dostępu do sieci ale nie raz chodzi ale sieci play i plusa wyszukuje tylko nie można się do nich zalogować

  5. a u mnie nie ma najmniejszego problemu… dziala zarowno PLAY online /karta/ jak i telefon abonamentowy /na nadajnikach zarowno PLAY i PLUS 🙂 /

  6. W Wawie juz jest OK… miejmy nadzieje, ze juz tak zostanie :]

  7. Nie jestem teraz z Katowicach, wiec wam nic o tym miescie nie napisze, ale Nowy Sacz i okolice dzialaja i dzialaly bez problemow.

  8. ja od rana nie miąłem żadnych problemów z obydwoma telefonami zarówno w 3g plusa jak i 3g playa

  9. Na Lubelszczyźnie żadnych problemów nie zauważyłem.

  10. w Łodzi nie mam najmniejszych problemow w 3G Play tylko nie moglem wyslac mmsow przez pewnie czas ale juz jest ok 🙂

  11. Wiadomo coś juz o cennikach telefonów “wyprzedarz luksusowych telefonów od soboty w pley”27.12.2008. w TV już są reklamy

  12. @wxw

    Ceny nie różnią się niczym od tych, które były w ostatnim cenniku.

  13. 🙂 zasięg mam P4 jak zwykle ale nie mogę sprawdzić kodu *109# ponieważ pokazuje się informacja “nie wykonano” zamiast ilość promocyjnych smsów 🙂

  14. Geforce666 napisał:

    W Knurowie nie można było przez jakiś czas się wlogować ale teraz jest juz ok.

  15. U mnie też nie działa *109#. Ponadto nie mogę od ponad tygodnia aktywować żadnej z promocji w starej playkarcie. Ani roamingu-letnie pakiety wygasły-promocja zakończona, ani 30 minut za 9 zł do wszystkich-zlecenie przyjęte do realizacji, realizacja nastąpi w ciągu 2 godzin, ani 30 sms za 3 zł- podobny komunikat jak wcześniej. Ogólnie menu promocje jest nieaktualne.

  16. @Pablo – potwierdzam moze ktos zabierze glos w tej sprawie?

  17. Na Bródnie działa, to jest w Warszawie,wszystko jest ok.

  18. A ja mialem problemy, do 3G Play nie mozna sie bylo zalogowac a do Plus GSM z trudem po 2 min.

  19. starapiczka napisał:

    U mni to samo….A to już godzina po 18 i nie można się zalogowac:

    http://img364.imageshack.us/my.php?image=hpim1815cq1.jpg

  20. @Pablo 😉 specjalnie spróbowałem po raz kolejny w tym miesiącu chyba 4 albo 3 włączyć tą promocję i zobacze czy dodadzą 30 minut do wszystkich 🙂 Dam znać co i jak bo narazie cisza ;(

  21. starapiczka napisał:

    Godz.19.15 wreszcie można się zalogować….hura

  22. @Pablo,Bartosz – mnie tez wlasnie w menu promocje nic nie dziala przydalo by sie aby ktos z playa kto wie o co chodzi i kiedy beda dostepne te pakiety spowrotem, zabral glos.

  23. no tak czekam i czekam się raczej niedoczekam tych 30 minut 🙁

  24. miałem ten sam problem ok. 14 w Rzeszowie… problem o tyle dziwny, że niektózy w Playu logowali się bez problemu 😉 ale jak wyszedłem w zasięg innego nadajnika to wszystko wróciło do normy.

  25. Galaktyczny Edek napisał:

    W Poznaniu wszystko leżało od południa do niej wiecej 16.30. Z tymi trudnościami w aktywacji promocji w starej playkarcie też prawda. U mnie są widoczne, ale “wiszą”, tj. pieniądze nie są zabierane z konta, ale też nie daje sie niczego włączyć. Niestety 🙁

  26. W Krakowie bez żadnych problemów dzisiaj.

  27. No ja ani w Poznaniu gdzie studiuję nie mogę z tego skorzystać ani u siebie w domu gdzie przebywam na feriach, ogólnie mi tego brakuje ponieważ wykorzystałem już gratisowe 150 z poprzedniego doładowania a nie mam zamiaru na siłę wykorzystywać 150 z podstawowego doładowania.

  28. w okolicach tarnowa w godzinach koło 12 – 14 cały czas miałem napis ” wyszukiwanie ” ale co najlepsza , połączenia wychodzące mogłem robic 😀

  29. mi w abo one play 25.12. 2008 nie pobieralo oplat za dane szkoda ze bylo tak tylko 15-17.Od rana byly problemy z polaczeniami do play i mmsami.

  30. coz awarie zdarzaja się i trzeba uporac sie z tym problemem ale co bedzie w nowym roku trzeba spodziewac się tez moga byc problemy 🙂

  31. Patryk83 -żółwik- napisał:

    W Krakowie są problemy z wysyłaniem smsów przez Plusowe BTS-y (Node B Plusa nie sprawdzałem) ponieważ smsy nie dochodzą do odbiorców lub dochodzą z 1-dniowym opóźnieniem, na wyświetlaczu telefonu widać też spadek zasięgu 2G Plusa do 2 kresek w niektórych miejscach miasta co oznacza ogromne przeciążenie sieci.
    Aby wyeliminować problem należy przełączyć się na Node B Play i po po problemie bo Polkomtel nie odrobił lekcji na tegoroczne Święta i pewnie w sylwestra też będzie to samo!
    Nie polecam korzystania z nadajników Plusa w Krakowie bo są “zmęczone”.

  32. No a kod *109# nie działa, i na dodatek nadal nie można aktywować pakietów.

  33. Pablo dokladnie kod *109# przestal dzialac w czasie swiat zas odnosnie menu Promocje to juz od ponad 2 tyg ttam nic nie dziala ;/

  34. To niezły bajzel tam maja

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.