BlogPlay.eu



21 modeli wyparuje z cennika

12.05.2008 19:12:58 · Opublikowano w inne, Nowe telefony, PLAY news

13 grudnia z cenników sieci Play znikną następujące modele telefonów:

LG: KF750 Secret, KU311, KU385,
Motorola: KRZR K3,
Nokia: 6151, 6500 classic, E90, N95 8GB,
Samsung: F480, G800, i600, J400, J750, L700, Z170,
SonyEriccson: K530i, K850i, P1i, W660i,
Toshiba: G500, G900

Z naszych informacji wynika również, że dodatkowo na chwilę obecną modele takie jak Nokia E51, LG KU990 występują w bardzo nikłych ilościach i większości odłożone są dla klientów przenoszących numer z innych sieci. Jak widać wycofanie tylu modeli wymusza wprowadzenie kilku nowych ( strzelam, że co najmniej pięciu 🙂 modeli do oferty. W tym miejscu pole do popisu dla Was czytelnicy. Jakie modele Play wprowadzi?

Be Sociable, Share!
Źródło:

80 komentarze dla wpisu “21 modeli wyparuje z cennika”

  1. od jutra jest uproszczona procedura zamówienia mixa, nie napiszecie o tym?

  2. @AK: wierze, ze ta czystka spowoduje pojawienie sie nowych modeli. wsrod tych ktore beda wycofane nie ma moich typów na tnd więc nadal spokojnie czekam co będzie po 15/12/2008. b2700 tez by mi sie przydal bo moj r310 zaczyna z lekka niedomagac 🙂 n82 w rozsadnej cenie tez bym nie pogardzil.

  3. Wiesław Czech napisał:

    Konfabulujesz z pewnością umacniasz rolę tego bloga swoją cudowną obecnością, nie wspominając o błyskotliwych ripostach, komentarzach i innych celnym spostrzeżeniach. Blogplay.eu od zawsze traktowany jest jako przodownik w podawaniu informacji co nowego. Tysiące konsultantów o nowościach, zmianach i innych dowiaduje się właśnie za pośrednictwem ddluka , neo i innych. I chyba to Was najbardziej boli. Nieporadność korporacji wobec chłopaka ze Śląska, który wie szybciej niż powinien ?
    Żałośnie to wygląda na zewnątrz i jak sam wiesz powoduje uśmieszek na twarzy osób z innych sieci. Ile to razy słyszałeś :
    ” Jak to możliwe , że nie możecie uciszyć tego gówniarza co robi Wam krecią robotę z tym blogiem?”. Sam byłem świadkiem dwukrotnie wypowiedzianych takich słów u przedstawicieli zespołu zarządzającego innego operatora…

    To, że ddluk czasem nie trafi z newsem to normalka. W dziennikarstwie zawsze takie ryzyko istniało. Ale ryzykować trzeba … albo będzie pierwszy z newsem albo nie. A ddluk chce być pierwszy , obnażając totalny brak kompetencji ludzi odpowiadających za przepływ informacji. I chwała ludziom takim jak autorzy bloga,że chce im się bezinteresownie to robić.
    Chwała, że konsultanci mają taki blog. Na co dzień wystawiacie nas na pośmiewisko nie informując o zmianach. A my w szeroko pojętej dupencji mamy oczekiwanie na oficjalne komunikaty wypuszczane przez łamagi z Taśmowej z kilkunastogodzinnym opóźnieniem.

    Buziaczki dla ciebie kochany konfabulujesz . Dla ciebie i pozostałych wsiowych półgłówków mieniących się managerami, dyrektorami i innymi. Play to konsultanci orający po 10 godzin dziennie z weekendami, często do 21 za 1000zł.

  4. Jeszcze tylko mojego niku tu brakowalo 😛 teraz ladnie. Pietruszkogruszkoplejowe komenty.

  5. A ktos orienuje sie moze, czy gdzies w okolicach Inowroclawia/Bydgoszczy/Torunia mozna jeszcze dostac E51?

  6. Śledzę blog od ponad 3 miesięcy z zamiarem przeniesienia 2 numerów z ERY. O ile tydzień temu byłem pewien, że trafię z olewającej (ostatnio) stałych klientów firmy do “wspaniałego operatora” to nachodzą mnie coraz większe wątpliwości. Czy PLAY jest dużą solidną firmą czy firemką w stylu przysłowiowej budki z hot-dogami? Mam zamiar przez 2 najbliższe lata zostawić w PLAY parę tysięcy zł – czy warto, czy tą sieć za np. 12 miesięcy szlag trafi!!!???

  7. Tyler – n82 to szmelc ? hahahahah ;D prosze cie

    Licze na 5800, lub Xperia X1, bo to jedyne modele na ktore zamienilbym moja n82 😉

  8. Hmmm, po dluzszym zastanowieniu nie spodziewam sie jakichs super nowosci albo okazji. Pewnie skonczy sie na wprowadzeniu kilku modeli z dolnej polki i to w nieciekawych cenach. Pozatym nie wyobrazam sobie ze te modele beda faktycznie dostepne jeszcze przed swietami. Pewnie podojrzewaja najpierw troche w cennikach, reklamach i na stronie.

  9. Hm, przepraszam z pracownicygermanos.pl to się pomyliłem.
    Odwołuję poprzedni komentarz na ten temat. My bad.

  10. [quote]
    # danielukon 06 grudnia 2008 at 12:01

    Jakie ma znaczenie co wprowadzą w Play, jeżeli nie będzie tych telefonów w punktach sprzedaży.
    [/quote]

    Leszku nie łamiesz kodeksu pracy i ochrony dobra swej firmy i grupy kapitałowej P4 Sp. z o. o.?

  11. No wiecie co…

    Wprowadzić omnię? Dla mnie to krok w tył, bo i omnia i iPhon to jeden kicz… Do nokii n95 nawet nie mozna tego porównywać, a w szczególności ifona.
    Jesli Play cos wprowadzi do oferty to bedą to jakies starocia 2g i tym sposobem zmienią się w “wielką czwórcę”, przyciągną klientów i podniosą stawki, idę o zakład, że w umowach jest wprowadzony jakiś zapis małym druczkiem, że ceny mogą ulec zmianie.

    A sam chętnie zobaczyłbym w ofercie telefony takie jak Nokia N96, Nokia N85 i Nokia 5800 XpressMedia, a zwłaszcza tę ostatnią ;D Mam jej poprzednika, 5700 i jestem bardzo zadowolony, a jestem ciekaw jak sprawuje się pierwsza nokia z dotykowym ekranem 😀

    Poza tym, pamietam ze jest jakis nowy telefon z windows vista/windows mobile (2 systemy na raz), ponoć bardzo dobry (coś na kształt laptopa) może to będzie nowym shootem playa?

  12. Ps. Do: Konfabulujesz, Kosmita, Wiesław Czech, Ddluk i inni:

    Proszę was, kłóćcie się jakoś przez email, albo nie wiem, ale te wasze kłótnie robią się już nudne;/ Każdy ma trochę racji każdy ma trochę nieracji, dalibyście już spokój ;/

  13. @Eni
    to przeca Taśmowa się kłóci

  14. Bandyto3xx napisał:

    Frajerzy z was, czego nie piszecie ze w innych sieciach tez są zmeiniane modele?? zauwazyłem ze tego sie nie widzicie

  15. @ paul – mowie z doswiadczenia. Po miesiacu uzywania ten telefon trzeszczy, jak zabawka z kiosku. Ciagle problemy z zapamietywaniem licencji na mapy. I przez ostatnie 4 mies uzywania telefon ponad dwa przelezal w serwisie..

  16. Kosmita, Czech, Ddluk.. jakis wielki problem macie z tym plajem… Najlepiej niech Ddluk zamknie bloga a Czech i kosmita niech wyp.. do niemiec na ogorki, jak sie nie podoba robota 😀
    A tak powaznie – smieszne sa te Wasze przepychanki. Poza komunikatami prasowymi na tym blogu nic juz nie ma. Owszem.. kiedys bylo fajnie, bo info byly wczesniej. Teraz lipa..
    Zawsze znajdzie sie jakis MARGINES ludzi niezadowolonych ze wszystkiego.. z uslug, z pracy, z rodziny.. z kazdego drobiazgu. Nic dziwnego, ze swiat sie smieje z polskiego prezydenta i jego ksero brata skoro takich ludzi jest pelno dookola.. Czech, Kosmita – ludzie sie z Was smieja niestety.. taka jest prawda ;]

  17. Eni – Nikt Cię nie zmusza do czytania tego. Dla innych jest to interesująca wymiana zdań. A co do telefonów, to czy w miałeś kiedyś Omnie lub iPhone w ręce, że tak o nich piszesz?

    Bandyto3xx – Nie obrażaj ludzi to po pierwsze, a po drugie to nie jest blog o “innych sieciach”

    Tyler – Śmieszny to jest Twój komentarz. A co do śmieszących Cię „przepychanek”, to nie chcę Cię urazić, ale może nie rozumiesz o czym mowa.

  18. Tyler, a podobno śmiech to zdrowie… więc na zdrowie!

  19. @ Nova – moj komentarz mial byc zabawny 🙂 Sledze tego bloga od poczatku. Ale na szczescie znam kilka roznych punktow widzenia z roznych perspektyw. Wiem dokladnie co sie dzieje.

  20. Powiem, ze jestem troche zawiedziony ostatnio Playem. Konczy mi sie umowa za niecale pol roku, ale moj obecny telefon juz siada, wiec postanowilem przejsc sie do punktu i pogadac na ten temat. Nie oczekiwalem mozliwosci przedluzenia juz teraz umowy i zmiany telefonu, bo rozumiem, ze 3-4 miesiace to raczej max co mozna wyciagnac (choc znajomy mowil, ze w Orżnij pol roku wczesniej mu sie udalo), wiec spytalem o nowy abonament… chodzilo mi o Nokie E51. Dowiedzialem sie, ze tej Nokii E juz nie ma i nie bedzie w ofercie. Mysle – OK. Pare dni pozniej przychodze ponownie z inna upatrzona E – dowiaduje sie, ze nie ma juz zadnej E w ofercie, zostaly wycofane i nie bedzie ich pewnie do konca roku, choc to tylko domniemania sprzedawcy. Dziwna polityka, ale moze jest w tym jakas nieznana mi logika. OK. Dzwonie do biura olewki abonenta i slysze od Pana, ze on wchodzi na strone i widzi, ze telefon jest dostepny. Brawo… tez mam Internet i to wiem 🙂 Mowi, ze jak tam jest to “powinien” byc w sklepach. Mysle – fajnie. Minal z tydzien – wpadam do Playa (tak, czesto mi sie to ostatnio zdarzalo ;)) i pytam z ciekawosci – kiedy moge wobec tego renegocjowac umowe, wymienic telefon, etc… Slysze, ze nie maja do tego wytycznych, bo to nowy punkt (ma rok) i jeszcze nikt u nich nie renegocjowal, nic nie wiedza etc (rzecz sie dzieje w stolicy). Dzwonie do biura olewki i z przekonaniem mowie: to pewnie nie da sie szybciej niz z dwa-trzy miesiace przed koncem umowy…? On mi na to ze abonenci ktorym konczy sie umowa w grudniu i styczniu jeszcze nie dostali oferty przedluzajacej, wiec dziala to z duzym opoznieniem….. Hmmm… w kazdej sieci tak jest? Bo myslalem, ze tylko u Trzech Kroli taki bajzel…

  21. nie rozumiem jak może kończyć się umowa w grudniu, skoro Play powstał w marcu 2007 (może się mylę?) i w marcu 2009 mogą dopiero kończyć się pierwsze umowy

  22. PatiS – sluszna uwaga.. o tym nie pomyslalem, ale tak powiedzial facet. No w kazdym razie chetnie poczytam ew. opinie.

  23. Wiesław Czech napisał:

    Tyler wyrocznia wskażże miejsce dla tych ogórków dla mnie .
    Skoro tak wszystko wiesz i to z różnych perspektyw czemu popełniasz wraz z innymi tak wiele błędów ?

  24. Marcin – zamiast jechać od razu na Play posłuchaj uważnie – “facet” mówił o grudniu, ale chodziło mu na pewno o “Telefonie na deser”, ale tutaj nie ma jeszcze szczegółów co do oferty – fakt.

  25. @ Wieslaw – wskaż te bledy.

  26. Tyler: A tak powaznie – smieszne sa te Wasze przepychanki. Poza komunikatami prasowymi na tym blogu nic juz nie ma. Owszem.. kiedys bylo fajnie, bo info byly wczesniej. Teraz lipa..

    Błąd numer jeden. Informacje ukazujące się na tym blogu często gęsto mają swoja premierę właśnie tutaj, przed informacjami prasowymi, a nawet przed komunikatami do sieci sprzedaży.

  27. X1 … może i bym się pokusił w ofercie prcowniczej … mimo tego że kupiłem iPhona.

  28. ja bym chcial zeby wprowadzili htc tytn ii

  29. w Krakowie w CH Solvay w MM na czymś w stylu wyspa PLAY można znaleźc praktycznie wszytskie telefony jakie powinny byc w ofercie . poszedłem do germanosa w empiku na zakopiańce – mają 4 😀 ( e51 , 2x LG i C702 ) … brawooo ..

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.