BlogPlay.eu



24 komentarze dla wpisu “SE c902 od listopada”

  1. mmm… ten c902 to niezły obiekt pożądania 🙂

    mogliby go dać za 1zł w telefonie na deser w grudniu 😛

  2. konfabulujesz napisał:

    i słusznie, lepiej sprawdzić niż pisać o iphonach i omniach

  3. dobry telefon 🙂

  4. Ja nie na temat ale sprawa interesująca tu pisze http://web.playmobile.pl/pl/telefony/htcdiamond/dokumenty/Cennik_Telefonow_w_Ofercie_e_shop.pdf że samsung g800 w sklepie internetowym kosztuje w wszystkich abonentach 1zł jednak prózno go szkuac wśród modelów dostepnych ba nawet nie widnieje w spisie telefonów które morzna zamówić przez eshop, dziś ok 14 przegłądałem tą ofertę i motorola z8 była dostepna a teraz jest nie dostępna. Nie wiem czy Play robi tak że daje bardzo atrakcyjną cene na fajne modele których nie ma aby mieć opinie dobrego operatora o wypasionych telefonach za 1zł czy naprawde ich nie ma, a jeżeli nie ma ich to po co widnieją w cenniku? To wygląda ładnie.

  5. http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=1337

    Oto i on na telepolis… Jak poczytałem komentarze to sobie myślę: Po co Play wprowadza do oferty telefony słabsze niż niektóre z ich najsłabszych modeli? Sory, ale wydaje mi się, że ten telefon to cofanie się dośredniowiecxza…. 🙂 Aparat niby ma 5mpix, ale nie ma wifi, można tworzyć katalogi ale nie można przenosić między nimi plików… 256 tys. kolorów nie czyni z niego super telefonu, wyswietlacz to już standart, ogólnie…

    Nie ma się czym zachwycac 🙂

    Ps. A to pytanie z telepolis o akcelerometr powalilo mnie na lopatki 😀 Tylko n95 ma akcelerometr z tego co wiem, prawda? 😉

  6. @Enquax

    Telefonik jest bardzo fajny, mój brat posiada takowy. Niedługo będzie test.

    Posiada akcelerometr 🙂

  7. wreszcie się doczekałem, biorę go

  8. No dobra, jesli bateria wytrzyma dluzej niz 3 dni to powiem ze jest ok.

    Ale nie ma symbiana wiec raczej nie ma bajeru skakania po menu poruszajac telefonem, co? 🙂

  9. Looknie ktoś wyżej i wyjaśni mi o co biega w tym eshopie?

  10. @kalak

    Zapewne chwilowo nie jest dostępny w eshopie bo skończyły się zapasy.

  11. Czyli jeszcze będą?

  12. jest zajebisty, bo? ma 5 mpx? śmiech bierze.

  13. ddluk, czy spodziewany SE może ma na pokładzie Windows Mobile? Pozdrawiam:)

  14. to jest jakis szmelc ;]
    a jak bedzie robic zdjecia jak ‘slynne’ K850 i bedzie w podobnej cenie to nikt* tego nawet kijem nie ruszy ^^

    * – srednio ogarniety czlowiek

    co do posiadania windowsa – rusz 4 litery i sprawdz, to nie boli, a nie idziesz na latwizne 😡

  15. Enquax – nie prawda, w swojej N82 rowniez go mam ;]

  16. aaa, moje pytanie nie dotyczyło C902 (wiem, że nie ma WM). ddluk napisał, że może będą dostępne inne, ciekawe telefony SE, nie chciał pisać, aby nie wprowadzić w błąd. Więc ponawiam pytanko, czy kolejny spodziewany SE ma na pokładzie WM? Chyba każdy wie o co chodzi?!!

  17. Paweł – No dobra, tak czy inaczej akcelerometr to i tak rzadkosć 🙂

    Czekam na telefon z 5mpix, zeby mial zoom optyczny ^^
    I aparat z boku jak nokia 5700 albo n92 🙂

  18. Łee, ledwo średnia półka.

  19. Mam pytanie – czy Wam Internet z Playa zaczął zamulać wieczorami? W Dąbrowie Górniczej niestety drugi wieczór z rzędu nie da się praktycznie korzystać z internetu od 18 do 22. Czasem załaduje się poczta, czasem gg się zaloguje. Nie wiem czy to sieć przeładowana czy problemy Playa… Teraz się w sumie cieszę, że nie wziąłem na 12 miesięcy, tylko na kartę…

  20. niestety, u mnie internet nie chodzi między 18 a 23 w ogóle… uzyskuje połączenie, nie jest zrywane, mam jakieś 95% zasięgu ale co z tego jak nie mogę pobierać żadnych danych i internetu w praktyce nie mam, a wiąże mnie 12 miesięczna umowa…

    może Play rozbuduje swoją cieć na północy Łodzi i we wschodniej części zgierza?…

  21. Test w jez. ang. w porownaniu C902 do K850i znajduje sie na mobile-review.com

  22. Taaa już to widzę jak i Omnię 🙂 A telefon jak to SE nic nowego.

  23. Fajny telefonik. Wie ktoś czy będzie dostępny w One Play bo oferta mi się podoba a jeszcze nie podali jakie telefony obejmuje?

  24. Aż łezka w oku się jak się porówna obecne telefony z tymi dobrymi starszymi. Czasami, aż chciałoby się powrócić do czasów prostoty i telefonów takiej wielkości, że w sam raz pasują do kieszeni w dżinsach 😉

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.