BlogPlay.eu



Internet mobilny w Play coraz bliżej

06.11.2008 22:56:54 · Opublikowano w PLAY news

To, że internet mobilny w sieci Play pojawi się na przełomie czerwca i lipca wiadomo od kilku miesięcy. Pozostawało jednak pytanie – kiedy dokładnie? Udało się nam dowiedzieć, iż w najbliższym czasie do salonów które posiadają wewnątrz zasięg 3G zostaną wysłane stanowiska prezentujące internet od Play. Najprawdopodobniej będzie wyglądać podobnie jak iplus prezentowany w salonach Vobis. Więcej informacji wkrótce.

Be Sociable, Share!
Źródło:

26 komentarze dla wpisu “Internet mobilny w Play coraz bliżej”

  1. Z tego co mi wiadomo mają oferować modemy huawei e 220.

  2. Napisalibyście lepiej jaką to pożyczkę zaciągnęło P4 od chinoli na dalszą budowę sieci 😉 Jak tak dalej pójdzie P4 będzie 100% spółką z kapitałem chińskim 🙂

  3. Pabllo..ilosc i wielkosc pozyczek nie ma zadnego zwiazku z pochodzeniem kapitalu w spolce. Nie myl pojec. A poki co p4 jest zadluzone w chinach na 150 mln ojro.

  4. To chyba nie będzie za duża sieć sprzedaży tego Internetu. Play nie ma jeszcze zbyt dużego zasięgu jeśli chodzi o jego własne nadajniki.

  5. A jak w zwiazku z tym przedstawiaja sie perspektywy cen? Jest szansa ze cena 5zl/1MB spadnie w okolice np zlociszcza?

  6. Ludzie wam to wogóle nie idzie dogodzić żadna oferta wam nie pasuje, chcą wprowadzić internet też wam nie pasuje !! Zdecydujcie sie czego wy chcecie!! Jeśli wam nie pasuje to idźcie sobie do Orange lub Plusa i zobaczcie jakie oni maja oferty ,telefony i zasięg bo ja jak miałem Orange to nawet zwykłego zasięgu nie miałem a co dopiero mówić o 3G!! A jeśli chodzi o zasięg to ja wszędzie mam 3G z PLAY-a i jestem bardzo zadowolony z tej sieci!!!!!

  7. A ja tam sie ciesze i nigdzie indziej lepiej bym nie znalazl – 1gr za sms/mms (w pakiecie 1000) teraz 10gr za minute i niedlugo internet. Niech ktos znajdzie mi cos bardziej atrakcyjnego to pochyle się przed nim….

  8. Mam 1.000 sms/mms za dychę, minuty na deser… i od kiedy przesiadłem się z TT na Play moje wydatki na telefon miesięcznie spadły z około 100zł do mniej-więcej 40-50… I proszę Was – przestańcie biadolić bo marudzić to każdy potrafi.

  9. co ciekawe ten news narobił mi jeszcze większego smaczka, gdyż częściowo zapomniałem że ten internet będzie wprowadzony a jak czytam że już wkrótce to od razu lepiej się robi 🙂 CZEKAMY na więcej informacji!

  10. juz dlugo czekam na jakąś smaczną ofertę z bezprzewodowym internetem.narazie mam z iplusa za 60 na miesiąc jest ok ale może play przebije tego starego gniota

  11. Bartholomew napisał:

    Ciekawe jak będzie z tym netem. Czy będzie oferta do czech IP “;) za darmo”? A może tylko do strony http://www.playmobile.pl, a do każdej innej rozliczenie będzie poza abonamentem? Teraz to już wszystkiego się można spodziewać…

  12. 4 lipca

  13. To juz za miesiac!!! A myslalem ze dopiero po wakacjach, brawo…

  14. Wprowadzenie takiej oferty po wakacjach to była by przegrana… Ale widzę że Play na szczęście to rozumie 🙂

  15. Oferowanym modemem będzie Huawei E220 na złącze usb. Co do innych modemów nie mam bliższych informacji

  16. Oferowanym modemem będzie początkowo Huawei E 220. Modemy już czekają w magazynach na wysłanie ich do sklepów.

  17. Pożyjemy, zobaczymy 🙂 Jak na razie sprzedaż mocno zmalała więc na siłę szukają coś nowego.

  18. Z tego co wiem zaplanowano 2 abonamenty. Za 50 zł-2 GB limitu oraz za 100 z 8 GB limitu.

  19. A takie pytanko jak mam i600 to tez bede mugl korzystac z internetu??? Powiecmy za 50 zł za abo.

  20. Bez szalu, takie ceny to już w iPlus są na przedłużenie umowy. Fakt że mniejszy limit. Ale i tak 2 GB za 50zł to dużo,zbyt dużo jak na coś co ma zasięg w kilku miastach i przy konkurencji kablówek,neostrady,sieci wifi…

  21. a czy ma ktos moze jakies informacje na temat nowych telefonow? czy juz moze sa jakies przecieki, jakie telefony maja sie wkrotce ukazac?

  22. Dodatkowo pewnie trzeba będzie korzystać tylko z nadajników Play :/

  23. a ciekawe co będzie po wykorzystaniu limitu. Bo w iplusie spada do gprs a play ma tylko 3G.

  24. A co to za problem obciac predkosc ? W EGPRS sie to czynilo za pomoca ograniczania ilosci kanalow, w 3G na pewno tez sa sposoby.

    Swoja droga, z takimi transferami nie maja czego szukac, choc i tak lepsze to o niebo od 5 zl za 1 MB… 🙂 Plus ma 1 GB za 60 zl, Orange 1 lub 1,5 GB za ta sama cene (poprzez orange.pl), po koncu umowy i przedluzeniu umowy (AFAIK bez terminala) – 2x wiecej transferu, czyli 2 lub 3 GB za 60 zl, czyli albo tylko nieco drozej, albo nieco drozej + 1 GB 🙂 A wersja z wieksza iloscia – coz, tutaj miazga jest jeszcze wieksza, w Plusie 4 GB za 110 zl, w Orange – 6 lub 7 (7 poprzez orange.pl) za 110 lub 120 (zaleznie od opcji), po przedluzeniu umowy – takze 2x wiecej, czyli odpowiednio 8, lub 12 badz 14 GB. Jasne jest, ze Play uderza w najwieksza grupe ludzi – tych, ktorzy nie zdecydowali sie jeszcze na internet mobilny poprzez prog cenowy (i cyrograf – jesli zaproponuja 12-miesieczna umowe, to ta oferta ZACZNIE sie robic ciekawa). Ale mniejsza ilosc nadajnikow 3G (pojade na dzialke, nie bedzie netu, do dziewczyny do domu, nie bedzie netu, nad morze, nie bedzie netu, przyklady mozna mnozyc…) MOCNO limituje ta usluge i KAZDY decydujac sie na nia musi o tym pamietac. I z tego wlasnie wzgledu ceny powinny byc jeszcze nizsze, a limity wyzsze.

  25. Roaming ladny, ale firmowki chyba tez spieprzaja, na razie promocyjnie 😉

  26. a jakie laptopy będą ??

    Wie ktoś ??

    Bo oczywiści jako pracownik nie wiem nic 😛

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.