BlogPlay.eu



Germanos udziałowcem P4.

02.01.2007 12:34:29 · Opublikowano w PLAY news

31 stycznia 2007 Netia zawarła umowę inwestycyjną, która przewiduje przystąpienie do P4 nowego wspólnika Tollerton Investments Limited, z siedzibą na Cyprze oraz objęcie przez Tollerton 22% udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym P4 w zamian za udziały spółki Germanos Polska i jej dwóch spółek zależnych Telecommunication Center Mobile oraz Mobile Phone Telecom, które zostaną wniesione do P4 na pokrycie nowych udziałów objętych przez Tollerton, oraz zmianę Umowy Wspólników P4 z dnia 23 sierpnia 2005 roku po wykonaniu transakcji przewidzianych w Umowie Inwestycyjnej.

Kluczowe elementy współpracy:

  • P4, spółka stowarzyszona Netii, zyskuje dostęp do sieci dystrybucyjnej obejmującej ponad 225 punktów sprzedaży bezpośredniej oraz ciągłą możliwość korzystania z nazwy handlowej Germanos.
  • P4 zyskuje dodatkowo drugiego inwestora strategicznego z wieloletnim doświadczeniem oraz know how w sprzedaży bezpośredniej, dystrybucji, logistyce oraz zakupach w branży telefonii komórkowej.
  • Źródło: Netia

    edit://Dołączam prezentacje z dzisiejszej konferencji. Niestety w języku angielskim, jednak myślę, że w tych czasach nie będzie to za duży problem dla Was:
    prezentacja.ppt

    Be Sociable, Share!
    Źródło:

    15 komentarze dla wpisu “Germanos udziałowcem P4.”

    1. Grz3g0rz napisał:

      Hehe … a nie mowilem ida ostro do przodu, pytanie tylko czy wyrobia sie nim im sie skonczy doplyw gotowki od udzialowcow? Bo na zarobek na klientach to narazie liczyc nie beda mogli.

    2. cos nie bardzo chce mi sie wierzyc ze germanos bedzie sprzedawac pod nazwa swoja a nie jakiejs swojej spolki,

      obecnie p4 nie jest takim kaskiem zeby germanos ryzykowal pogorszenie stosunkow z era z ktorej ma znaczace zyski.

      mysle ze to jakis wybieg. no ale zobaczymy

    3. Eryk… na tvn24 tez mówili o przejęciu germanosa….

    4. to teraz sieć P4 będzie nosic nazwe Germanos
      oj chyba popełnili wielki błąd sprzedawać sie sieci germanos

    5. Spojrzcie ile ma procent udzialow zaledwie 22% to jest tak naprawde nic jesli jest koncern ktory ma powyzej 50% udzialow i to tak naprawde on bedzie dyktowal warunki.
      Po za tym inwestorzy sa w stanie dawac kase nawet i przez 2 lata , to wszystko zalezy od ich biznesplanu , i na kiedy przewidywali pierwsze zyski.

    6. Inwestycje takiego kalibru są obliczane na znacznie dłuższy okres niż 2 lata. Conajmniej 5. Szczególnie teraz, kiedy wzrost P4 będzie bardzo powolny w porównaniu z Era i Plusem, ktore były pionierami. Jakiś czas temu widziałem newsa, że P4 w 2007 roku planuje zdobyć 0,7% rynku, w 2008 kilkanaście. A te dane chyba jeszcze zostały poprawione do mniejszych wartości.

    7. DDLUK!! Prosze CIe.. nie pisz glupot… Germanos nie jest udzialowcem P4 !!! Nawet w komunikacie, ktory cytujesz jest napisane, ze wlasciciel germanosa przejmuje czesc udzialow P4 i W ZAMIAN ODDAJE spolce udzialy w germanosie i spolkach zaleznych! To P4 jest udzialowcem germanosa!!!

    8. fantomas napisał:

      United, jak prostujesz, to też bez głupot. P4 staje się właścicielem spółki Germanos Polska (i dwóch innych). Germanos to międzynarodowa grupa kapitałowa i globalnie to właśnie ona jest udziałowcem P4 (nie wnikając już w szczegóły właścicielskie, bo to firmy z cypru a jak tam jest (prawie) każdy wie 😉

    9. wiesz co united taka informacje dostalem w komunikacjie prasowym P4 wiec mysle, ze to jednak jest prawda co napisalem ;P

    10. ale jaja w moim mieśćie są 3 sklepy era-germanos a teraz będą 3 sklepy P4 i żadnej ery. A myślałem że do miejscowości 70 tysięcznej P4 będzie mieć sklepy pewnie dopiero w 2008 roku ale mnie zaskoczyli nie bójcie się P4 działa i to ostro

    11. A czy, aby na pewno Germanos zrywa współpracę z Erą? Logicznie biorąc tak zapewne jest, ale bezpośrednio takiego stwierdzenia nie wyczytałem 🙂

    12. zrywa a germanos sprzedaje erze okolo 40 procent aktywacji :D:D:D Ale co to znaczy wszystko ? Znaczy to że germanos ma swój punkt prawie w każdym markecie, większym centrum handlowym teraz era bedzie miala ciezko znalesc lokale a i ich ceny beda zarabiste. To może być tragiczny rok dla ery. Dlatego t-mobile sie chce wycofac

    13. Teraz Era będzie miała na prawdę kiepsko. Orange może też na tym przejęciu trochę ucierpieć gdyż część punktów Orange jest własnością GTI, które z kolei jest własnością Germanosa. Wtedy P4 będzie miało dodatkowe lokalizacje. W moim mieście nie ma salonów Germanosa (Siedlce 80 tyś mieszkańców). Są za to dwa punkty GTI, jeden to najbardziej oblegany salon Orange w moim mieście! Myślę, że są jeszcze inne dość duże miasta gdzie nie ma sieci Germanos a jest GTI. Moim zdaniem jest duże prawdopodobieństwo, że te punkty GTI też przerobią na salony P4. Nie sądzę by zostawili moje miasto bez salonu, w końcu nie jest takie małe więc nie mogą sobie pozwolić na niepozyskanie w nim klientów. Pozatym Siedlce należą do byłych miast wojewódzkich zatem jeśli zmieszczą się w swoich planach to wydaje mi się, że do końca tego roku będę mógł liczyć na zasięg 3g od P4 w swoim mieście.

    14. Trochę to podłe w sumie co P4 robi. Ale co nas to obchodzi ważne że ceny spadną NIECH ZYJE P4

      Jasio I Stasio.

    15. Mysle,ze salony P4 beda we wszystkich wiekszych miastach,nie tylko wojewodzkich.A co do faktu,ze Germanos bedzie udzialowcem P4,to uwazam,ze wszyscy na tym skorzystamy.Wazny jest efekt koncowy-ceny.

    Napisz komentarz

    Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

    Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

    Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.