BlogPlay.eu



Zmiany w cennikach – 17 sierpnia

08.16.2011 18:03:11 · Opublikowano w cenniki, ciekawostki, inne, Nowe telefony, oferta, PLAY news, promocja

Dnia 17 sierpnia tego roku w cennikach telefonów sieci Play wprowadzone zostaną nastepujące zmiany:

  • do oferty podstawowej wprowadzony zostaje model ZTE Light
  • do oferty na życzenie wprowadzone zostają modele HTC Incredible S oraz HTC Flyer
Z dniem 29 sierpnia z oferty wycofane zostaną nastepujące modele:
  • Nokia 1680
  • Nokia 2730
  • Samsung E2100
  • Sony Ericsson S312
  • Sony Ericsson W705
Be Sociable, Share!
Źródło: blogplay.pl

5 komentarze dla wpisu “Zmiany w cennikach – 17 sierpnia”

  1. ja tak trochę z innej beczki. mam od 2 dni htc sensation powiedzcie mi czy jesteście zadowolenie z głośnika w tym vtel? u mnie wszystko git fajnie szybko działa transfer super ale jeżeli chodzi o głośnik to jestem rozczarowany, wcześniej miałem wildfire i szczerze głośność np dzwonka w tel była większa w wildzie

  2. zadowoleni*

  3. […] Czytaj więcej tutaj: Zmiany w cennikach – 17 sierpnia […]

  4. Kompletnie nie rozumiem polityki play, małżonce kończy się umowa i chce zmniejszyć na 29 zł, rozumiem że w tej sumie telefonicznych cudów nie ma ale w zakłądce dokumenty znalazłem kilka fajnych pozycji jak samsung shark czy se jaro. Telefon do play i oczywiscie telefonó nie ma, napisałem do nich ze prosze w takim razie o aktualne telefony bo te ze3 spisu to jakas bajka, czywiscie zero odzewu. O co tu chodzi?

  5. Najlepsza jest oferta play online z tabletem 🙂 za apple ipad 2 16gb 3g z umowa 69zl przez 2 lata chcecie 2399zl!! ja sie pytam czy wy sobie jaja robicie? przeciesz tyle kosztuje w oficialnej sprzedazy ten tablet w tej wersji w polsce! co to ma byc? i jeszcze ten napis pod ipadem “chwilowo brak” hehe rozumie ze to jest tak wspaniala oferta ze ten tablet jest poprostu rozchwytywany!! ? 🙂 ludzie nie dajcie sie oszukiwac i robic w balona! nie podpisujecie umow i nie bierzcie telefonow w abonamecie! taniej i lepiej wyjdzie wam kupic telefon w necie lub komisie i wziasc kupoc karte startowa ! a wy z play ( i zinnych sieci powinniscie sie wstydzic! ) panie prezesie sam se pan kup ipada 2 w playu w promocji z play online 🙂 mam nadzieje ze to ktos przeczyta i cos z tym zrobi! ma byc duzo taniej jak chcecie zeby podisywac z wami umowe!

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.