BlogPlay.eu



Regulaminy i cenniki nowej oferty

05.20.2011 11:42:22 · Opublikowano w cenniki, ciekawostki, inne, oferta, PLAY news przez Damian Dzierżak

Dla wszystkich zainteresowanych czytaniem 🙂

All inclusive:

Regulamin Oferty Promocyjnej All Inclusive dla Abonentow 20.05.11

Regulamin Promocji All Inclusive bez telefonu 20.05.11r

Regulamin Promocji Ofert Promocyjna All Inclusive 20.05.11

All inclusive Max:

Regulamin Oferty Promocyjnej All Inclusive MAX dla Abonentow 20.05.11

Regulamin Promocji All Inclusive MAX 20.05.11

All inclusive FIX:

Regulamin Promocji All Inclusive FIX dla Abonentow 20.05.11

Regulamin Promocji All Inclusive FIX MAX 20.05.11

Regulamin Promocji All Inclusive FIX MAX dla Abonentow 20.05.11

Regulamin Promocji Ofert Promocyjna All Inclusive FIX 20.05.11

Stan darmowy:

Regulamin Oferty Promocyjnej Stan Darmowy bez telefonu 20.05.11

Regulamin Oferty Promocyjnej Stan Darmowy dla Abonentow 20.05.11

Regulamin Promocji Stan Darmowy 20.05.11r

Super MNP:

Regulamin Promocji Ofert Promocyjna SuperMNP All Inclusive 20.05.11

Regulamin Promocji SuperMNP All Inclusive FIX 20.05.11r

Regulamin Promocji SuperMNP All Inclusive FIX MAX 20.05.2011r

Regulamin Promocji SuperMNP All Inclusive MAX 20.05.11r

Regulamin Promocji SuperMNP Stan Darmowy 20.05.11

Cenniki telefonów:

Cennik Telefonów w Ofercie Firma od 20.05.11 r.

Cennik Telefonów w Ofercie LongPlay _Plan Cen. II_ od 20.05

Cennik Telefonów w Ofercie Play MIXtura _Plan Cenowy III_ od 06.05.11 r

 

Be Sociable, Share!
Źródło: własne

12 komentarze dla wpisu “Regulaminy i cenniki nowej oferty”

  1. Mariusz napisał:

    Niestety ale bede musial sie pozegnac z play. Umowa jeszcze miesiac a niestety nowe warunki sa fatalne 🙁

  2. pracownik play napisał:

    faktycznie fatalne te nowe warunki , więcej minut fajne telefony za rozsądne pieniądze, nic tylko zmienić operatora, najlepiej na orange. Lecz się człowieku.
    Pozdro

  3. xippon napisał:

    dobrze by było gdyby w newsie obok linków pojawiłby się komentarz co wynika z tych zmian, czy na lepsze, itp. jakaś analiza – a nie tylko BB playbokiem się bawić 🙂 pozdrawiam

  4. A zauważyłeś xippon ile tego jest ?? 🙂 Zanim się to ogarnie to trochę minie a przecież cały dzień się w domu nie siedzi przed komputerem.

  5. Mariusz napisał:

    Z fajnymi telefonami za rozsadne pieniadze bym polemizowal 🙂 Ale ok. Kazdy ma prawo wybrac siec ktora mu najbardziej odpowiada

  6. pracownik play napisał:

    Trzeba wybrać albo zależy nam na usłudze (minuty itp.) albo na telefonie 🙂

  7. Super. 4lata w play i muszę uciekać. Ceny telefonów poszły do góry htc desire poszedł do góry o 50zl! w all max 85 za 75 a dla nowych sgs w 95 za 1zl!

  8. wrobelek swirek napisał:

    warunki sa fatalne, bo jest wiecej minut niz u konkurencji – i to nawet w ich ofertach utrzymaniowych, nie mowiac o ofertach dla nowych klientow; a to ze desire podrazal o 50zl to granda i skandal… badz tu nadry czlowieku i wiersze pisz…

  9. witam czy juz ktos maił oferte utrzymaniowa przy abonencie bez telefonu 49pln zamiast 99pln co była to dla was za oferta ciekawi mnie co oferuja….

  10. jest jeszcze jakas oferta na zmiane abonamentu na te nowe bez koniecznosci przedluzania umowy. moze cos wiecej o nich?

  11. wiklef napisał:

    czyli co, ten blog powoli się kończy i zaczynasz reklamę swojego nowego? 😉

  12. faktycznie fatalne te nowe warunki , więcej minut fajne telefony za rozsądne pieniądze, nic tylko zmienić operatora, najlepiej na orange. Lecz się człowieku.
    Pozdro

    @pracownik play 10 lat korzystałam z usług orange i nie wiedziałam co to są niedochodzące smsy, niemożliwość dodzwonienia się do mnie , brak możliwości wykonania połączenia bo sieć chwilowo zajęta a jak już mam szczęście rozmawiać to zazwyczaj połączenia są zrywane . Albo mam pecha albo jednak coś nie tak z siecią play. To nie lecząc się z chęcią wrócę do pomarańczy . Pozdro

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.