BlogPlay.eu



Regulaminy i cenniki nowej oferty

05.20.2011 11:42:22 · Opublikowano w cenniki, ciekawostki, inne, oferta, PLAY news

Dla wszystkich zainteresowanych czytaniem 馃檪

All inclusive:

Regulamin Oferty Promocyjnej All Inclusive dla Abonentow 20.05.11

Regulamin Promocji All Inclusive bez telefonu 20.05.11r

Regulamin Promocji Ofert Promocyjna All Inclusive 20.05.11

All inclusive Max:

Regulamin Oferty Promocyjnej All Inclusive MAX dla Abonentow 20.05.11

Regulamin Promocji All Inclusive MAX 20.05.11

All inclusive FIX:

Regulamin Promocji All Inclusive FIX dla Abonentow 20.05.11

Regulamin Promocji All Inclusive FIX MAX 20.05.11

Regulamin Promocji All Inclusive FIX MAX dla Abonentow 20.05.11

Regulamin Promocji Ofert Promocyjna All Inclusive FIX 20.05.11

Stan darmowy:

Regulamin Oferty Promocyjnej Stan Darmowy bez telefonu 20.05.11

Regulamin Oferty Promocyjnej Stan Darmowy dla Abonentow 20.05.11

Regulamin Promocji Stan Darmowy 20.05.11r

Super MNP:

Regulamin Promocji Ofert Promocyjna SuperMNP All Inclusive 20.05.11

Regulamin Promocji SuperMNP All Inclusive FIX 20.05.11r

Regulamin Promocji SuperMNP All Inclusive FIX MAX 20.05.2011r

Regulamin Promocji SuperMNP All Inclusive MAX 20.05.11r

Regulamin Promocji SuperMNP Stan Darmowy 20.05.11

Cenniki telefon贸w:

Cennik Telefon贸w w Ofercie Firma od 20.05.11 r.

Cennik Telefon贸w w Ofercie LongPlay _Plan Cen. II_ od 20.05

Cennik Telefon贸w w Ofercie Play MIXtura _Plan Cenowy III_ od 06.05.11 r

 

Be Sociable, Share!
殴r贸d艂o: w艂asne

12 komentarze dla wpisu “Regulaminy i cenniki nowej oferty”

  1. Mariusz napisa艂:

    Niestety ale bede musial sie pozegnac z play. Umowa jeszcze miesiac a niestety nowe warunki sa fatalne 馃檨

  2. pracownik play napisa艂:

    faktycznie fatalne te nowe warunki , wi臋cej minut fajne telefony za rozs膮dne pieni膮dze, nic tylko zmieni膰 operatora, najlepiej na orange. Lecz si臋 cz艂owieku.
    Pozdro

  3. xippon napisa艂:

    dobrze by by艂o gdyby w newsie obok link贸w pojawi艂by si臋 komentarz co wynika z tych zmian, czy na lepsze, itp. jaka艣 analiza – a nie tylko BB playbokiem si臋 bawi膰 馃檪 pozdrawiam

  4. A zauwa偶y艂e艣 xippon ile tego jest ?? 馃檪 Zanim si臋 to ogarnie to troch臋 minie a przecie偶 ca艂y dzie艅 si臋 w domu nie siedzi przed komputerem.

  5. Mariusz napisa艂:

    Z fajnymi telefonami za rozsadne pieniadze bym polemizowal 馃檪 Ale ok. Kazdy ma prawo wybrac siec ktora mu najbardziej odpowiada

  6. pracownik play napisa艂:

    Trzeba wybra膰 albo zale偶y nam na us艂udze (minuty itp.) albo na telefonie 馃檪

  7. Super. 4lata w play i musz臋 ucieka膰. Ceny telefon贸w posz艂y do g贸ry htc desire poszed艂 do g贸ry o 50zl! w all max 85 za 75 a dla nowych sgs w 95 za 1zl!

  8. wrobelek swirek napisa艂:

    warunki sa fatalne, bo jest wiecej minut niz u konkurencji – i to nawet w ich ofertach utrzymaniowych, nie mowiac o ofertach dla nowych klientow; a to ze desire podrazal o 50zl to granda i skandal… badz tu nadry czlowieku i wiersze pisz…

  9. witam czy juz ktos mai艂 oferte utrzymaniowa przy abonencie bez telefonu 49pln zamiast 99pln co by艂a to dla was za oferta ciekawi mnie co oferuja….

  10. jest jeszcze jakas oferta na zmiane abonamentu na te nowe bez koniecznosci przedluzania umowy. moze cos wiecej o nich?

  11. wiklef napisa艂:

    czyli co, ten blog powoli si臋 ko艅czy i zaczynasz reklam臋 swojego nowego? 馃槈

  12. faktycznie fatalne te nowe warunki , wi臋cej minut fajne telefony za rozs膮dne pieni膮dze, nic tylko zmieni膰 operatora, najlepiej na orange. Lecz si臋 cz艂owieku.
    Pozdro

    @pracownik play 10 lat korzysta艂am z us艂ug orange i nie wiedzia艂am co to s膮 niedochodz膮ce smsy, niemo偶liwo艣膰 dodzwonienia si臋 do mnie , brak mo偶liwo艣ci wykonania po艂膮czenia bo sie膰 chwilowo zaj臋ta a jak ju偶 mam szcz臋艣cie rozmawia膰 to zazwyczaj po艂膮czenia s膮 zrywane . Albo mam pecha albo jednak co艣 nie tak z sieci膮 play. To nie lecz膮c si臋 z ch臋ci膮 wr贸c臋 do pomara艅czy . Pozdro

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie mo偶liwo艣膰 moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawieraj膮cych wpisy niezgodne z Polskim prawem, obra偶aj膮ce innych u偶ytkownik贸w, zawieraj膮ce wulgarne czy te偶 obra藕liwe tre艣ci. Ponadto zabronione jest zamieszczanie og艂osze艅 reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialno艣ci za zamieszczone komentarze b臋d膮ce prywatnymi opiniami u偶ytkownik贸w.

Zamieszczone przez u偶ytkownik贸w komentarze nie stanow膮 stanowiska serwisu.