BlogPlay.eu



Darmowy dostęp do portalu Facebook czyli usługa Facebook Zero tylko w sieci Play

11.26.2010 11:54:25 · Opublikowano w cenniki, ciekawostki, inne, komunikat, oferta, PLAY news

Play, jako jedyny operator w Polsce, wprowadził usługę całkowicie darmowego dostępu do Facebooka, najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie, z wykorzystaniem usługi Facebook Zero. Dzięki tej usłudze, wszyscy Klienci sieci Play mogą bez obaw kontaktować się ze swoimi znajomymi, publikować nowe informacje na portalu, czy też zobaczyć najciekawsze informacje ze swojego otoczenia. To wszystko za darmo, bez konieczności oglądania lub słuchania reklam, bądź konieczności wykupienia specjalnego pakietu.

Facebook Zero to specjalna, tekstowa wersja portalu Facebook, którą sieć Play udostępnia wszystkim swoim Klientom całkowicie za darmo, bez konieczności włączenia jakiegokolwiek kodu promocyjnego, bądź usługi. Wystarczy poprawnie skonfigurowany telefon czyli w taki sposób, by mógł połączyć się z internetem. Wykorzystując jego przeglądarkę internetową, należy wpisać w niej adres http://0.facebook.com i rozpocząć zabawę.

Osoba korzystająca z usługi ma cały czas kontrolę nad swoimi kosztami związanymi z transmisją danych. Oglądanie stron Facebooka w wersji tekstowej jest darmowe, a ewentualne zdjęcia, filmy i strony zewnętrzne, do których linki umieścili Twoi znajomi są zastąpione przez stosowne opisy. Wybór takiego opisu spowoduje wyświetlenie informacji o możliwości naliczenia opłaty. Użytkownik może zobaczyć żądaną treść dopiero po zaakceptowaniu tej informacji. Treść zostanie wyświetlona, a Klient zostanie obciążony opłatą zgodną z wybraną aktualnie taryfikacją za transmisję danych. Jeśli Klient posiada jakikolwiek pakiet danych, stosowna ilość danych zostanie z niego pobrana. Użytkownik ma zawsze możliwość powrotu do bezpłatnej, tekstowej wersji portalu. Informacja o tym, czy używa aktualnie bezpłatnej jego wersji wyświetlana jest cały czas na górze ekranu telefonu.

Play wprowadza usługę na czas nieokreślony. Facebook Zero dostępny jest dla wszystkich połączeń, zarówno przez APN WAP, jak i Internet na terenie całego kraju. W roamingu międzynarodowym zastosowanie mają standardowe stawki roamingowe.

Regulamin usługi: Regulamin FacebookZero

Be Sociable, Share!
Źródło: komunikat prasowy Play

11 komentarze dla wpisu “Darmowy dostęp do portalu Facebook czyli usługa Facebook Zero tylko w sieci Play”

  1. Phi, przez stronę internetową to niech sobie wsadzą. Jak będzie tak przez program na androidzie itp. to wtedy możemy pogadać.

  2. przy kozystaniu z opery mini pojawia sie komunikat ze strona nie jest kompatybilna z moja przegladarka 🙂 jak play juz cos daje to nie ma bata…jest zabawa

  3. @luk. Jak łączysz się przez Operę Mini to korzystasz z proxy.
    Wtedy z punktu widzenia Play łączysz się z adresem innym niż 0.facebook.com, czyli naliczają opłatę jak za zwykłe połączenie a dla Facebooka nie korzystasz z sieci Play i z tego względu nie chce ciebie obsłużyć :(.

  4. Darmowy? Mam Fresh’a, w przeglądarce jest napisane że dostęp darmowy, a jak sprawdziłem stan konta to za jedno wejście zjadło 13 groszy. Badziewie.

  5. Niech lepiej wprowadzą usługę taką jak Era w TakTak-u czyli “INTERNET NA MAXA” (stały dostęp za 9pln) i nie będzie nam trzeba żadnej darmochy.

  6. ciekawe czy bok jest gotowy na przyjecie fali reklamacji podobnych do mateusza.

  7. Mi tam nic nie zjadło

  8. a ja wolę normalnie korzystać z mobilnego facebooka ze zdjęciami, linkami i wszystkim tym nawet mimo kasy. Czego można się dowiedzieć z wersji textowej?

  9. “Przepraszamy, 0.facebook.com jest obsługiwana tylko przez niektórych operatorów komórkowych i nie jest dostępna za pośrednictwem Twojego operatora”. A telefon w PLAY mam. :]

  10. odkad play zrobil mnie w h*ja z ‘darmowym’ internetem, mam zablokowane w ogole polaczenie internet/mms. Zadne reklamacje, odwolania nie pomogly. Czekam teraz na zakonczenie umowy i przeniesienie niestety numeru gdzie indziej – oprocz ceny, wazna jest tez obsluga. Co jak co ale od tych paru lat BOK Play to po prostu jest jednym z najgorszych i g*wno obchodzi czy ktos byl w play od poczatku, czy testowal siec (w nadchodzi4) itp. liczy sie ilosc aktywnych kart i parcie.

  11. Mi również wcieło kase;/ Czemu???

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.