BlogPlay.eu



iPhone 4 w Play

08.20.2010 20:43:11 · Opublikowano w apple, ciekawostki, inne, iphone, PLAY news

Krótko i na temat. Od dzis w cenniku telefon na zyczenie dostepny jest iPhone 4. Nie bede sie rozpisywal nad zaletami i wadami telefonu bo wszyscy zainteresowani na pewno wszystko juz wiedza 🙂

Cennik:

Be Sociable, Share!
Źródło: blogplay.pl
Tagi: , , ,

11 komentarze dla wpisu “iPhone 4 w Play”

  1. Ceny z kosmosu… ale dla wyznawców apple cena nie gra roli 😉

  2. Ktoś się mocno uderzył w głowę. Wole dać biednemu, niż wywalić w telefon taką kasę.

  3. ceny droższe niz w sklepach 😀 to dopiero jajaaaa

  4. …ktoś z Play powinien włożyć głowę go lodówki i spróbować ją zamknąć… pięciokrotnie! a w Play iPhone’a 4 kupią ludzie, którzy zamiast głowy maja… szyszkę! To chyba jakiś żart jest…. prawda? 😉

  5. czyli jak ten kosztuje 4 koła to ajfon 5 bedzie kosztował pieć ?

  6. Fajna zabaweczka.Jak wygram 6 w totka i nie będę miał co robić z pieniędzmi to sobie kupię. 🙂

  7. Za cenę telefonu mam dobrego laptopa. Za cenę telefonu+całego abonamentu, mógłbym pewnie kupić już alienware

  8. Przecie nie chodzi o to, czy ktoś to kupi, tylko o to, że jest w ofercie. A cena właśnie taka, żeby komuś nie przyszło do głowy zawracać dupę, że on chce to kupić.

  9. O matko, co to są za ceny!? Faktycznie, “iPhone 4?? No pewnie, że mamy!”

  10. telemaniak93 napisał:

    Czy będzie relacja na żywo z jutrzejszej konferencji? I dlaczego jeszcze nic nie ma na temat nowej oferty PLAY ONLINE na kartę z modemem za 1zł?

  11. ceny ladnie z dupy wziete… niezly czub kupi telefon za taka cene…ciekawe czy sie znajdzie jakis as dla ktorego lans jest warty wydanych bez sensu tylu tysiecy

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.