BlogPlay.eu



10 komentarze dla wpisu “W dniu jutrzejszym Play wyłącza promocje”

  1. i darmowy numer w play fresh też… więc jak ktoś chce zdążyć, żeby sobie do końca miesiąca za darmo pogadać to niech się spieszy.

    Ja liczę, że jednak za niedługo dowiemy się, że promocja zostanie na stałe, czekam z decyzją na przeniesienie numeru abo w erze na tą informację 🙂

  2. lipa takie coś (pomimo iż mogłem odpalić darmowy nr a tego nie zrobiłem) 🙂 i tak uważam to błąd ponieważ teraz zapewne te osoby które przeniosły się wrócą z powrotem do swoich sieci 🙂
    Promocje PLAYa na koniec roku są jak zwykle zabójcze 😀

  3. jak w play fresh zakończą wybrany (darmowy) nielimitowany numer to stracą sporo klientów. ten darmowy dałem w nawiasie bo gdyby dali np za 5-10zl na 30dni (niezaleznie od czasu włączenia uslugi) nielimitowane rozmowy i wideo rozmowy oraz smsy i mmsy z wybranym numerem play to tez bym sie nieobraził. zas całkowity brak takiej uslugi to bylby zly ruch playa i spowodowałby utratę klientów

  4. nie no paranoja a jak przedluzalem to w polowie grudnia umowe to od pani w salonie uslyszalem ze taryfa miesiaca juz jest nieaktualna 🙁

  5. sorki za komentarz średnio napisany poprawnie ale aż się zagotowałem jak to przeczytałem i z rozpędu takie kwiatki mi wyszły 😛

  6. i darmowy numer we freshu

  7. Wiecie co ludzie wecie sie puknijcie, moze jeszcze play ma za darmo rozdawac fajne telefony, najlepiej Iphone odrazu dla kazdego gratis do kazdego doladowania po 5 zeta co? Dostajecie najatrakcyjniejszą oferte jaka istnieje w prepaid i jeszcze wam malo? Masa gratisów i jęczycie ze tylko iles tam darmowych smsów do WSZYSTKICH sieci przy KAZDYM doladowaniu? Darmowy numer przy doladowaniu 30 złotych i narzekacie? Ludzie… opamiętajcie się, zyjemy w kraju ze nawet w pysk za darmo jest cięzko dostac a tutaj macie siec komórkową w której macie mase darmowych rzeczy. Owszem nic nie jest doskonale i zdażają się poślizgi ale to dlatego, że Play tworzą ludzie, a ludzie mają to do siebie, że się czasami mylą. Bo darmowe smsy i rozmowy to malo, jeszcze wideo, jeszcze mms, jeszcze moze nielimitowany net? Ech ludzie…

  8. Cos slabo poinformowani jestescie. W Play Fresh tylko do dzisiaj mozna aktywowac darmowe rozmowy z wybranym numerem i dostac podwojenie wartosci startera.

  9. Mi najbardziej brakuje abo dla studentow, prawde piszac telefonow do wyboru praktycznie nie bylo (Avila niedostepna), ale i tak liczylem ze bedzie upgrade do Pro40, a tu sie okazuje, ze rezygnacja totalna…

  10. No, właśnie, a mi nie działa! Szału idzie dostać. Pokazuje ilość, a fan w nie przybywa. Instalowałem do tego prczonazezną aplikację. Wszystko się dobrze wgrało, żadnych błęd w. A nie chce działać do końca jak powinno. Może powinienem skonfigurować coś dodatkowo na facebooku? Ale nie przychodzi mi do głowy co jeszcze. Wszystko dzieje się w joomli

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.