BlogPlay.eu



Testujemy przeniesienie numeru abonamentowego – część 2

09.20.2009 13:51:16 · Opublikowano w ciekawostki, inne, Play Fresh, PLAY news, Plus, polkomtel

29 sierpnia tego roku opisałem proces rozpoczęcia przeniesienie mojego numeru abonamentowego z Plusa do Play. Od tamtego czasu wiele się wydarzyło więc przydało by się przekazać Wam te informacje. A więc od początku:

29 sierpnia – złożenie wniosku

31 sierpnia – wyznaczenie daty aktywacji numeru w Playu na dzień 1 października (ostatniego września kończy się bieżący okres rozliczeniowy w Plusie)

20 września czyli dzisiaj – od tego dnia mogę odebrać kartę sim w każdym salonie Play

Podczas tego miesiąca dzwoniono do mnie z Plusa dwa razy w celu przedstawienia “specjalnej” oferty. Poza standardowym obniżeniem abonamentu o 50 % przy umowie bez telefonu nie zaproponowano mi nic ciekawego. Przekazałem konsultantce, że zostawię numer u nich jeżeli otrzymam ofertę dzięki której będę mógł jak najtaniej utrzymać numer (bo na tym zależy mi w tej chwili). Zaproponowałem ofertę superkarta za 10 zł (teraz chyba istnieje tylko wersja za 15 zł) wraz z upustem 50 % co dawało by 5 zł (7,50 zł w przypadku 15) miesięcznie więc nie tak źle. Niestety takiej możliwości nie przewidziano dla mnie.

Wydawać by się mogło, że operatorzy w dzisiejszych czasach będę starać się zrobić dużo więcej w celu zatrzymania klienta u siebie a jak widać nie robią nic.

Tym pozytywnym dla Playa a negatywnym dla Plusa akcentem kończę ten wpis 🙂 1 października doładuje konto za 5 zł i będę się cieszył działającym 365 dni numerem.

Be Sociable, Share!
Źródło:

29 komentarze dla wpisu “Testujemy przeniesienie numeru abonamentowego – część 2”

  1. ta mialem oferte pt. okazyjna czy jak tam ja zwal, abonament 10zl na umowe bezterminowa, pierwsze 3mce za 1zl potem standard czyli 10zika w przypadku taniego utrzymania numeru tak to wygladalo..

    proponowano tez pakiet 1000min + pakiet dodatkowych ok 60min miesiecznie do wybranego abo i jakis tam telefon w przecietnej nic nie wartej cenie 😛

  2. Otóż to – mnie też czeka ruch ale z numerem w tik taku. Zbliża się koniec ważności konta, a Era ma w d..ipe to, ze w playu oferują roczny okres za 5 złotowe doładowanie. Muszę jeszcze tylko opróżnić skarbonkę przy pomocy sklepu kolegi (sms premium) i numerek wędruje do normalnego operatora. Tak wogóle to sądzę, że w3 niźle sobie strzela w stopę utrzymując wysokie stawki do playa. Coraz częściej słyszę głosy o przejściu do playa, a przynajmiej zakupie drugiej karty we freszu do czasu zakończenia abonamentu u obecnego opa właśnie z powodu tej wysokiej opłaty za minutę rozmowy. Osobiście pociągnąłem za sobą już 4 osoby 🙂

  3. 😀 niom przecież dla nich taki klient nie jest warty zachodu hehe plus czy puls wsio jedno 🙂 Pozdro PS-a ciekaw jestem czy będzie działać od 1 pażdziernika hehe czy nieokaże się że nie działa niby z winy PLAY 😛

  4. a ja juro bede zmykal z ladnym numerem z simplusa do PF ;D ZObacze, jak mi pojdzie. Najlepiej, zeby od razu mi sprzedali karte a kiedy wylacza plusa i aktywuja playa – to mi troche obojetne , bo malo uzywany ten numer jest 😛 jezdzic mi sie nie chce dwa razy.. 😀

  5. A najbardziej mnie irytuje w Plusie to, ze doladowanie za 5 PLN przedluza wychodzace o 2 dni … hahahaha !!! 😀 Musialem doladowa, bo narobilem sobie dlugu -4.88 na koncie bylo i by nr mi nie uwolnili zapewne. a swoja droga, musze kupic inny numer i im zrobie -30 bo tyle mi wisza za nieuznana reklamacje i nadplate jaka im zrobilem- a rezygnowalem z umowy przez zmiane regulaminu . Odbiore gnojom, co moje ;>

  6. “Tym pozytywnym dla Playa a negatywnym dla Plusa akcentem kończę ten wpis 🙂 1 października doładuje konto za 5 zł i będę się cieszył działającym 365 dni numerem.”
    lol.
    to przez rok PLAY chyba na Tobie straci niż zarobi…

  7. “1 października doładuje konto za 5 zł i będę się cieszył działającym 365 dni numerem” – gratuluję sieci play dochodowych klientów… Heheheheh.

  8. To nie tak, mając kilka numerów ma się też takie, które potrzeba utrzymać jak najniższym kosztem 🙂

  9. Parafrazując pewien psychologiczny dowcip : “Klient playa spotyka kolegę, klienta jednego z operatorów W3.
    – No i co – pyta pleyowiec – nadal wkurzasz się na wysokie opłaty za numer i połączenia u swojego opa?
    – Nie – odpowiada kolega – po rozmowie z przedstawicielem mojej sieci teraz jestem z tego dumny. “

  10. mnp zrobilem z simplusa 07.07.2009 nr w pf aktywowano 14.07.2009..zostało mi do 30 wrzesnia 55pln do wydzwonienia(bonus 3x20pln)..potem numer w stan hibernacji

  11. Wlasciwie czy dochodowi czy nie…? Moim zdaniem bardziej dochodowi, bo numer w Plusie to skarbnonka- np mialem doladowany za 50 pln, nie zuzylem tej kasy i zostalo cos okolo 40 PLN. Minely 3 miesiace i kasa zostala zablokowana. Zeby sie oplacalo doladowac i wychodzace byly przez 3 mies trzeba doladowac kolejna 50. No to 90 zeta wtopione, do tego jak sie malo krzysta to nie szybko zejdzie. W PF doladuje za 10- 20, czy 30 i kase mam dostepna caly rok. Na tym polega roznica. Doladuje za 50 i wiem, ze pieniadze nie zostana zablokowane i nie bede zmuszany do magazynowania kasy na koncie. Fakt, zeby utrzymac numery, to najlepiej oplaca mi sie PF- bo czesto wiecej odbieram na tym nr polaczen niz dzwonie. A nie chce tez podawac swojej prywatnej komorki wszedzie, gdzie musze czyli np w urzedach , w swojej pracy, na aukcjach, w ogloszeniach dot. sprzedazy nieruchomosci itp. Po to ludzie maja pare numerow, zeby miec komfort psychiczny 😉 ja rozdzielam prywatne kontakty od “nie prywatnych” I nie chodzi tu o to, zeby magazynowac cala szuflade startowek z playa z ladnymi numerami 😉

  12. To samo dotyczy nr , ktory mialem w abonamencie w Play Abonament. Przenioslem, tylko po to , zeby przez rok czy dwa moc odbierac telefony od tych, co sie “pomylili” i nr nie zmienili. Pozniej numer pojdzie na odstrzal 😉 Na razie, jest i do 1 sierpnia 2010 na pewno bedzie dzialac 😉

  13. strona bloga byla jakis czas w przebudowie, co oprocz loga sie zmienilo?xD

  14. tak na jesien mialo byc glosno o pakietach interentowych, a jak narazie z mixa usuneli pakiet 50minut za 9zł nawet 😐

  15. @berdys:
    Po to ludzie maja pare numerow, zeby miec komfort psychiczny
    …i parę telefonów do ładowania co parę dni… no faktycznie komforcik 🙂

  16. Witam wszystkich,
    poruszę bardzo ważną kwestie dla mnie i zapewnie nie jednego użytkownika sieci Play. Otóż 15 grudnia br kończy mi się umowa (konkretnie lajt) i chciałbym ją przedłużyć, ale jak to będzie przebiegało? Nie ukrywam, że zależy mi bardzo na nowym telefonie i to jak najszybciej. Dowiedziałem się że oferta jest przygotowywana na 2 m-ce przed zakończeniem starej, ale czy można ją też wcześniej podpisać i ‘wyrwać’ telefon? Czy musze czekać do tego 15 grudnia i wtedy dopiero? Gdzieś słyszałem że jak podpisze ją te 2 m-ce wcześniej to zacznie obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego, a stara tak jakby się skraca automatycznie. I tak w ogóle na ile zostanie przedłużona i będę mógł wybrać telefon z obowiązującego cennika; a może lepiej będzie jak podpiszę nową umowę?
    Czy znajdę osobę, która to mi jasno sprecyzuje?
    Z góry dziękuje!!!

  17. # marcinka@ wlasnie dlatego nie chce plusa, bo bym musial pilnowac doladowan i wychodzacych ;> a tak pelen luzik 😀 laduje za 50 czy za 10 i wychodzace tyle samo 😀 Karta odebrana , czekam az zdeaktywuja mi plusa i wlacza Playa ;>

  18. adam ofertę z telefonem masz przygotowaną 2 miesiące wcześniej czyli od około: 15 października. Postanowienia aneksu wchodzą w życie z nowym okresem rozliczeniowym. ( ZMIANA TARYFY NA NOWĄ) Umowa przedłużona zostaję na okres 24 miesięcy od momentu zakończenia pierwszej umowy, a nie od momentu podpisania aneksu.

  19. Witam
    Morze ktoś mi doradzi czy podpisywać umowę na abo teraz czy poczekać do grudnia?
    Pozdrawiam

  20. Na pewno nikt nic nie wie nt grudniowych promocji. Mozna wrozyc , ze beda lepsze- ale to nie DTH , zeby miec pewnosc.

  21. Zanim podpiszesz umowę, kup sobie słownik ortograficzny 😉 (a moŻe dostaniesz pod choinkę?)

  22. ktoś

    czyli jakieś ewentualne bonusy typu dodatkowych minut mam już do wykorzystania od nowego okresy rozliczeniowego, dobrze rozumiem? no i czy telefon mogę już wtedy brać?

  23. # Pedros
    A może posiadam dysleksję 🙂

  24. @bor24: tym bardziej powinienes korzystac ze slownika.

  25. Bor24 telefon kupujesz w tym samym dniu w którym podpisujesz aneks. Postanowienia aneksu wchodzą w życie z następnym cyklem bilingowym. Więc wszelkie “nowe” pakiety minut, złotówek itd. będziesz miał dostępne od nowego cyklu bilingowego.

  26. Ja juz dzis wiem ze za 2lata raczej nie przedluze umowy..chyba ze stawka do wszystkich w cenniku:18gr min do wszystkich,sms 6gr,dane(na plusie pewnie cena bez zmian)pakiet 1GB 20pln..czy to mozliwe?nie sądzę bo budowa zasiegu p4 za rok bedzie w istocie skonczona

  27. czesc!
    czy wiecie może czy jesienna taryfa miesiąca obowiązuje przy przedłużeniu umowy??

  28. Olek obowiązuje.

  29. BTW- dzisiaj zalozylem sobie alarm w domu, Play Fresh jest idealne na karte sim do centralki ;>

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.