BlogPlay.eu



Wszystkie telefony w PLAY

08.20.2009 11:00:45 · Opublikowano w PLAY news
Od 21.08 w PLAY można wybrać taki telefon, jaki rzeczywiście spełnia wymagania i oczekiwania kupującego - to nowy sposób na zakup telefonu. PLAY ma wszystkie modele dostępne na polskim rynku, w niezwykle atrakcyjnych cenach. W PLAY istnieje możliwość wybrania telefonu spośród ponad 150 modeli – to największy wybór telefonów komórkowych na polskim rynku - a wśród nich modele dostępne tylko w PLAY, m. in HTC Touch Pro 2, Samsung B2700, Fonek A88, Nokia 5730 Xpress Music, Nokia E55, LG GC900 Viewty Smart, LG GD900 Crystal. Szczegółowa lista telefonów poniżej.
Klienci nie powinni być ograniczeni w wyborze telefonu i kupować tego, co standartowo oferują im operatorzy. Dlatego Play jako jedyny na rynku oferuje wszystkie dostępne modele telefonów aktualnie oferowane na rynku przez czołowych producentów takich jak Nokia, Samsung, Sony Ericsson czy LG. Dodatkowo w Play można kupić także telefony specjalnie przeznaczone np. dla dzieci lub osób starszych. Jeżeli szukasz telefonu dla siebie – przyjdź do Play
– zaprasza Bartosz Dobrzyński szef marketingu w PLAY. Telefony dostępne są w normalnej sprzedaży lub „na życzenie” wraz z najkorzystniejszą na rynku ofertą PLAY – One PLAY, MIXtura, PLAY dla Firm czy PLAY Fresh. Można je nabyć zarówno w salonach PLAY, w telesprzedaży oraz w eShopie. Oferta nie obejmuje modeli dostępnych na wyłączność u innych operatorów. Lista telefonów dostępnych w PLAY: Fonek A88 - niebieski Fonek A88 - różowy HTC Hero HTC Touch Cruise 2 HTC Touch Diamond II HTC Touch HD HTC Touch Pro 2 LG GB102 LG GB220 Kate LG GC900 LG GD330 (H) LG GD900 LG GT505 LG KE970 Shine LG KF750 LG KM900 Arena LG KP100 LG KP170 LG KP260 LG KP500 Cookie LG KS- 360 (ETNA) LG KU250 LG KU385 LG KU990 Viewty LG KU990i Maxcom MM500BB Motorola U9 Motorola V8 Motorola VE538 Nokia 1209 Nokia 1661 Nokia 1680 Nokia 2323 Nokia 2330 Nokia 2600 classic Nokia 2680 Nokia 2700 Nokia 2720 Nokia 2760 Nokia 3110 classic Nokia 3120 classic Nokia 3600 Nokia 3610 Nokia 5000 Nokia 5030 Nokia 5130 Nokia 5310 Nokia 5530 Nokia 5630 Nokia 5730 Nokia 5800 Nokia 6120 Nokia 6210 Navigator Nokia 6220 classic Nokia 6300 Nokia 6303 Nokia 6500 slide Nokia 6600 fold Nokia 6600 slide Nokia 6700 classic Nokia 6720 classic Nokia 7070 Nokia 7100 Supernova Nokia 7210 Nokia 7310 Supernova Nokia 7510 Nokia 7610 Nokia 8800 Carbon Arte Nokia 8800 Gold Arte Nokia 8800 Sapphire Arte Nokia E51 Nokia E52 Nokia E55 Nokia E63 Nokia E66 Nokia E71 Nokia E75 Nokia N79 Nokia N82 Nokia N85 Nokia N86 Nokia N95 8GB Nokia N96 Nokia N97 Playset Samsung B2100 Samsung C270 Samsung C3060 Samsung D980 Duoz Samsung E1070 Samsung E1100 Samsung E1120 Samsung E2100 Samsung GT- C3010 Samsung GT- C3050 Samsung GT- I7110 Samsung GT- S5230 Avila Samsung GT- S7220 Samsung GT- S7330 z serii Soul Samsung GT- S8300 Ultra Touch Samsung L310 Samsung M3510 Rian Samsung S3310 Samsung S3600 Samsung S5200 Samsung S7350 Samsung SGH- C5212 Duos Light Samsung SGH- D900E Samsung SGH- E2210 Samsung SGH- F330 Samsung SGH- F480 Samsung SGH- i450 Samsung SGH- i780 Navi (Automapa) Samsung SGH- i8910 Omnia HD Samsung SGH- i900 Omnia 16GB Samsung SGH- i900 Omnia 8GB Samsung SGH- J200 Samsung SGH- S3110 Samsung SGH- S5050 Samsung SGH- U700 Samsung SGH- U800 Samsung SGH- Z170 Samsung U900 Sony Ericsson C510 Sony Ericsson C702 Sony Ericsson C902 Sony Ericsson C903 Sony Ericsson C905 Sony Ericsson F305 Sony Ericsson G705 Sony Ericsson K770 Sony Ericsson K800i Sony Ericsson P1i Sony Ericsson S312 Sony Ericsson T650i Sony Ericsson T700 Sony Ericsson W205 Sony Ericsson W302 Sony Ericsson W350i Sony Ericsson W395 Sony Ericsson W508 Sony Ericsson W595 Sony Ericsson W660i Sony Ericsson W705 Sony Ericsson W880i Sony Ericsson W902 Sony Ericsson W910i Sony Ericsson W980 Sony Ericsson W995 Sony Ericsson X1 Toshiba TS705
Źródło:

20 komentarze dla wpisu “Wszystkie telefony w PLAY”

  1. misiek8881 napisał:

    błąd : LG Crystal nie tylko w Play jest dostepny! jest już w Orange 🙂

  2. po1 normalny klient play zwykle bierze tela który jest “internetowy”,po2 p4 nie chce by sie ograniczac tylko do rozmów i sms/mms bo na roamingu plusa placi sie za transfer stawki z kosmosu-budowac zasieg a nie wstawiac stare fony w cenach które są kosmiczne(czemu jeszcze nie ma cennika w pdf w ofertach p4/na zyczenie?-proste ceny tych fonów zabójcze)

  3. widze playseta za zeta ale nie widze rydzykofonu 🙁

  4. juz widze – starosc nie radosc 😉

  5. ciekawe jaka cena bedzie LG Crystal jeżeli podobna do HERO to trzeba będzie brać 🙂

  6. znacie moze ceny fona w orange ?

  7. I co z tego, jak ponad połowy z tego nie ma?

  8. Mi brakuje tylko iPhone`a.

  9. A co z Iphone’m?

    Juz przy okazji premiery Iphone 3G Play zapowiadal, ze wprowadzi go do oferty.

    Teraz jest 3Gs i co, dalej cisza?

  10. i polowa jest niedostepna.

  11. Ludzie czym wy się rajcujecie 90% tych telefonów i tak nie zobaczycie w play. To są telefony wirtualne jak hero 100szt na Polskę.

  12. a gdzie można znaleźć jakieś cenniki do ‘tych wszystkich telefonów’?

  13. Abonent szczęśliwy napisał:

    A kiedy będzie z Fontanną . A tak poważnie czemu niewykorzystany limit internetu przepada na korzyść playa?

  14. @lolypop: a wyjawisz mi jeszcze pare tajemnic firmowych?

  15. sylwek2k widzę ze jestes mało inteligentny cennik jest dla klienta matole dostępny już od dzis.

  16. @ lolypop: widze ze czytanie ZE ZROZUMIENIEM idzie niektorym jak krew z nosa… Ujawnianie informacji wewnetrznych/poufnych przed data podana w dokumencie (a tak jest w tym przypadku) jest zlamaniem procedur i tajemnicy sluzbowej… Jutro, jak najbardziej, klient moze go dostac, mozesz umiescic gdziekolwiek na necie, ale nie dzis…

    A dosc ze inteligencja nie grzeszysz, to kultura tego tez nie potrafisz nadrobic…

  17. Ciekawe ale jeden z portali podał właśnie info, że Play wprowadza do swojej oferty Samsunga I7500 – oczywiście z Androidem na pokładzie. A tu w spisie go nie ma. Prawda to?

  18. a heh co z tego, ze klient (i konkurencja) pozna cennik dzień wcześniej? niektórzy chyba myślą, że jest to tajemnica wagi państwowej, która nigdy nie powinna być pokazana. to jest tylko cennik telefonów. ale chyba niektórzy myślą, że mają super odpowiedzialne stanowisko i nawet pokazanie oferty paręnaście godzin wcześniej narazi firmę na miliardowe straty?

  19. o pierwszy raz widzę telefon Toshiby… 😉 … LG GD900 to ciekawy model z tych co widzę

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.