BlogPlay.eu



22 komentarze dla wpisu “Nowe reklamy Play – kampania 3 miesiące bez abonamentu”

  1. Rzeczywiście, pierwsza bardzo słaba i niczym się nie wyrózniająca. Nie zapada w pamięć.

    Druga natomiast w konwencji wcześniejszych “obalająco-mitowych” spotów, więc jest ok.

  2. W pytkę reklamy:) !! nie znacie się 😛

  3. Ale za to reklamy w prasie są fajne 😉

  4. hehe KULA im wpadła w oko i będą teraz z niej korzystać ;D

  5. Mi najbardziej podobały się te pierwsze reklamy…

  6. A czy jakoś nie dawno PLAY nie zmienił agencji reklamowej i zajmującej się PR?

  7. PLAY ONLINE? Jakość spada z każdym dniem a jednak próbują z tego wycisnąć co się da… Fuj.

  8. Druga reklama jest swietna 😀 Podoba mi się seria z kulą ;D

  9. pierwsza reklama – ukłon w stronę Kosmity? ;]

    DNO.

  10. Boże kto pisze te newsy?!
    Są fatalne, zbyt subiektywne, wystarczyło pokazać reklamy bez komentowania. Poza tym nie uważam by “z reklama Play to gorzej”, bo Play Mixtura reklama była super, Play Fresh też. A nowe reklamy mają być krótkie i informować o ofercie. Wg mnie są adekwatne.

  11. Ja piszę te newsy i to jest moje odczucie. Z reklamy na reklamę coraz bardziej mi się nie podobają.

  12. coraz bardziej anty play jestes wogole ostatnio…

  13. heh, jak nie było komentarza do newsów to źle, teraz są też źle , Wam sie nie da dogodzic ;/ zresztą nie znalazł się jeszcze taki, który by wszystkim dogodził.

    Pierwsza reklama – zwykła
    Druga – bardzo fajna 🙂

  14. reklamy reklamami, a gdzie NOWE TELEFONY ???

  15. patryk22122 napisał:

    Mnie tam się podoba ten blog. Regularnie go odwiedzam i powinniśmy być wdzięczni, że ktoś inny siedzi przed komputerem i robi to bezinteresownie !!!

    Właśnie, moje pytanie: Czy będą jakieś nowe telefony w play, bo te co są teraz to już nuda i czy będe jakieś telefony promocyjne jak w poprzednich latach ?

  16. hej boj, gdzie konfabulujesZ?

  17. Blog ddulk’a, więc pisze co chce, tak?!

  18. typowy wakacyjny blok reklamowy, slonce, plaza, lody, Doda, promocja klimatyzacji w skodzie i ta zupelnie inna reklama. Taka sobie, ale bedzie sie wyrozniac a o to chodzi. Tylko o co chodzi z tym gryzoniem?

  19. A co z “tym” wywiadem???

  20. mała czarna napisał:

    mam pytanie co trensferu danych..czy niewykorzystane mb przechodzą na nst miesiąc? czy niestety sie je traci??

  21. @Ksymane: konfabulujesz od dnia dzisiejszego to anita.s > zielona jak listek ze znajomości rynku teelkomunikacyjnego

    i gdzie ten były pracownik co to wywiadu miał udzielić, pytam się, no??!!

    Panie Boże Ty widzisz i nie grzmisz

  22. @Blindmix > Panie Wojtku Bartniczaku, Pan Też Może Pisać Co Chce. Bez Konsekwencji. Powtarzam. Bez Konsekwencji.

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.