BlogPlay.eu



Nowa Oferta Promocyjna RePlay od jutra

04.29.2009 12:06:43 · Opublikowano w ciekawostki, oferta, PLAY news

Od jutra Play wprowadza nową ofertę utrzymaniową RePlay:

W ramach promocji :

  • Rabat na abonament na cały okres umowy. Wyższa taryfa w cenie niższej.
  • 1 z 2 pakietów do wyboru za darmo przez 6 miesięcy:
  • Pakiet minut do Play i na stacjonarne lub
  • Pakiet minut do wszystkich sieci

Regulamin promocji dodamy w późniejszym terminie.

Zapomniałem dodać chyba najważniejszego. Niestety jest to oferta bez telefonu.

Źródło: własne

Be Sociable, Share!
Źródło:

20 komentarze dla wpisu “Nowa Oferta Promocyjna RePlay od jutra”

  1. No i super, i znowu się zacznie rewolucja 🙂
    wygląda na to, że będzie duuużo lepiej niż w pierwszej odsłonie tej oferty 🙂
    bravo play 😉

    p.s. ja nadal liczę na 4 miliony do końca roku 🙂

  2. że tak spytam – to jest umowa na 24 miesiące, oferta z telefonem?
    Bo to wygląda trochę jak oferta bez telefonu, z umową na 12 miesięcy + 1 z 2 pakietów do wyboru…
    Ale mogę się mylić…

  3. czuje ze gorsze to bedzie . Ja juz popisalem re play na starych warunkach 500 minut za darmo i dodatkowe minuty bez telefonu na rok.

  4. Ja sie na to nie lapie. Od 1 maja mam Play Fresh zamiast Play Abonament 50.

  5. berdys, w takim razie kiepsko zrobisz.. odliczając rabat 50% na abonament przez 6 miesięcy i sprzedając telefon na allegro, minuta połączenia wyjdzie Ci taniej niż w play fresh 🙂

  6. Tia, do tego smycz na 2 lata. Tego nawet telefon nie rekompensuje.

  7. piszcie co chcecie-jak narazie play fresh króluje…
    ja już z jedno abo zrezygnowałem i teraz szykuje sie kolejne odejście z abo na rzec play fresh…

  8. Nawet w przypadku umowy na 24 miesiace, zakladajac, ze dadza tel, to bedzie sie bardziej oplacalo od Fresh’a. Mnie konczy sie umowa w czerwcu, wiec tez bacznie obserwuje.

  9. Ale pewnie bez telefonu

  10. # dariusz@ no jezeli to jest bez telefonu, to dobrze robie. Jezeli bez- to moze i zle- ale nie mam takiej potrzeby zeby miec abo- mam komorke sluzbowa a prywatny telefon to taka zapasowka. takze doladowanie 50 zeta potrafi mi wystarczyc nawet na 2 miesiace. Z drugiej strony telefon by musial zostac- tak czy tak musialem kupowac tel bo stary byl mocno zuzyty. To co chcialem brac w playu chcieli mi dac za 200 pln. do tego kwota abonamentu za umowe dwa lata- sumarycznie robilo sie nieciekawie. Koniec koncow kupilem nowy tel na alledrogo za 400 pln. Liczac rzadsze doladowania i telefon sluzbowy- wychodze na swoje 😉

  11. jakos nie zaluje, ze wypowiedzialem umowe i migruje do fresza ;]

  12. Nie wiem czy dobrze rozumuję czyli jeśli to prawda to mając teraz stary abo 100, będę miał warunki jak w abo 150 czyli 10h plus jeden z pakietów? Teraz tylko kwestia czy będzie telefon jakiś do tego 🙂

  13. No własnie ddluk,wiadomość niepełna,to z telefonem czy bez?

  14. to jest oferta z telefonem czy bez? jeśli z, to palce lizać 😉 kiedy będzie regulamin?

  15. w końcu nadejdzie taki moment, że w abo minuta zejdzie poniżej tych magicznych 29gr… wtedy zacznie się akcja-migracja z fresh do abo 😛

  16. @marcinka: wystarczy podobna stawka… jak sie zaczna psuc sluchawki, to beda ‘migracje’ bo jak tak wszyscy zaczna postepowac, to nawet na alledrogo ceny sluchawek podskocza /mniejsza podaz i wiekszy popyt=wzrost cen/, a poki co, to jednak play ma dobre ceny sluchawek…

  17. Niestety za dobrze by było gdyby była to oferta z telefonem. Oferta jest bez słuchawki.

  18. Uff a juz myslalem ze to oferta z telefonem. Wczoraj przedluzylem umowe, wzialem SE C510 w wiosennym Replayu ze 100 min do playa gratis, dlatego juz nie zaluje oplacalo sie 🙂

  19. Swoja droga to mogli by taka oferte zrobic z telefonem, bylaby bardzo atrakcyjna. Przeciez oferta play 65 za 50 bardzo dobrze schodzila. Najwazniejsze jest zeby bylo prosto i oplacalo sie, nie jakies pakiety na 3 czy tam 6 miesiecy. Chodzi o to zeby cos bylo na caly okres trwania umowy mnie wlasnie to skusilo niby 100 min to malo ale najwazniejsze ze mam je do konca.

  20. Czyli u mnie bardziej oplaci sie Fresh.
    Za 25zl mam wprawdzie 14min mniej, ale za to 52 SMS wiecej.
    Do tego promocja na dodatkowe SMS za doladowania. Minuty i tak ponabijaja mi ludzie dzwoniacy, poza tym czesto nie wykorzystuje tych 40zl, ktore mam teraz na kazdy miesiac, wiec w przypadku Fresha bedzie mi przechodzilo. Fakt, ze w roamingu bedzie mi schodzilo z tej samej puli, a nie poza abo to wisienka na torcie. No i nie trzeba sie wiazac na kolejne 2 lata. Freshcie 😉

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.