BlogPlay.eu



16 komentarze dla wpisu “Android w Play w drugim kwartale 2009”

  1. Super wiadomość! Czekam na to już od jakiegoś czasu. Miło, że Play słucha potrzeb klientów. Pytanie tylko jaki to będzie telefon i w jakiej cenie. Ale tak czy inaczej chętnie wskoczę do abonamentu by mieć Androida w Playu

  2. Mnie interesuje cena. Jak będzie do przełknięcia to może się skusze zamiast kupować iPhonea.

  3. Będzie to najpewniej HTC Magic (Czyli G1 bez klawiatury). Wydaje mi się jednak że nie będzie on w bardzo atrakcyjnej cenie, podejrzewam że nawet będzie to gorsza oferta niże obecnie ma Era na G1, która swoją drogą nie jest taka zła (Abo 85 na 2 lata + 500zł za taki telefon to wcale dużo nie jest).

  4. ja bym nie dal glowy, ze bedzie to HTC 🙂

  5. Tak play słucha potrzeb klientów – spójrz w ofertę telefonów i zobacz jak bardzo…

  6. Ciekawe jak się będzie nazywał PLAY G2 xD?

  7. krzychu.pl napisał:

    hmmm, kolejny telefon widmo do kolekcji 🙂

    i pewnie nie poradzą sobie z nim tak jak z htc touch hd

  8. Huawei! To bedzie Huawei na Androidzie.

  9. G2 to raczej napewno nie bedzie bo na niego ma wylacznosc Vodafone. Tez mi sie wydaje, ze to bedzie cos chinskiego, Huaweii albo Lenovo

  10. Super wiadomość a już myślałem że przejde do ery… 🙂 HTC Magic razcej niekoniecznie, w europie jest na wyłącznośc vodafone czyli u nas plus. tylko ten pakiet 5MB ma nadzieję e odpowiednio urośnie

  11. skoro vodafone ma wyłącznośc to jakim cudem Era ma G1 u siebie? Poluję na telefon z Androidem i tak się szczęśliwie składa, że w październiku kończy mi się umowa, wiec mam nadzieje, ze te modele potanieją, cokolwiek to będzie za producent.

  12. @krzys Era (T-Mobile) ma wylacznosc na G1, a tu mowa o G2 ;]

  13. ciekawe czy przy tej okazji do playa nie wroci toshiba?

  14. a na kiedy huawei zapowiedzial soj tel? Bo wydaje mi sie ze w tej pierwszej polowie roku ma pojawic sie jedynie HTC Magic. Przynajmniej tak wynika z zapowiedzi z Barcelony. Wiec jak to mozliwe ze Play bedzie mial jeszcze w tej polowie tel z Androidem skoro ten jedyny zapowiedziany moze sie w pOLSCE POJAWIC JEDYNIE W pLUSIE (VODAFONE)?!

  15. Tylko nie hujawei…… plz.

  16. RastaMan napisał:

    czekam niecierpliwie ! 🙂

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.