BlogPlay.eu



14 komentarze dla wpisu “Wrocław + Play Online = OK”

  1. Popraw ddluk literówkę… 🙂

    “iż usługa te jest już dostępna”

    trochę nie po polsku 🙂
    a tak na marginesie fajnie, że Online się rozrasta… szkoda tylko, że ta usługa taka kiepska i często naliczają nieistniejące użycie danych… 🙂 ja sam w tym miesiącu mam (potwierdzone przez Play) około 1GB :/

  2. o kurcze… nalicza dane? heh :/ czyli trzeba się rozumiem pilnować żeby się nieokazało że zostaliśmy na lodzie 😀

  3. Jak nalicza?

  4. To teraz czekam na deal play’a z htc/google i wprowadzenie telefonu na androidzie -> http://www.youtube.com/profile_videos?user=androiddevelopers
    plus abo połączone z dobrą i tanią transmisją danych (może być tylko na nadajnikach play) 😀

  5. tak. ja korzystam z on line od 5 sierpnia we wroclawiu .zamowilem przez e-shop . prawda jest ze mimo ze duzo sciagam we wrzesniu jakos wolniej limit mi schodzi. uznaje wiec ze play naliczylo mi nie slusznie dane.

  6. problem z naliczaniem polega na tym, że pomimo twojego połączenia z netem nalicza oddzielną sesję danych tzw wielokrotność 104000 bajtów… i jest to dla nich znane ale nie są w stanie jeszcze tego usunąć… więc sprawdźcie ja wygląda u was transfer danych w aplikacji od modemu a jak na Play24…. dodam tylko tyle, że rekordzista (nie korzystając z internetu- potwierdzone) wykorzystał limit 10 GB w coś około 3h 🙂

  7. na mapie jeszcze nie ma zaznaczonych punktów wiec to jest prawdopodobnie sprzedaż testowa 😉 a za kilka dni ruszy oficjalnie 🙂

  8. oficialny komunikat byl 26, ze od 27 rusza sprzedaz, ale fakty sa takie ze mozna bylo juz od 25 sprzedawac 🙂 i tak robilismy 😛

  9. Prawda jest taka ze oficjalny komunikat dot. wroclawia pojawil sie tydzien temu (siec 3g dzial tam juz od dawna ale zasieg byl “ograniczony” dlatego oficjalnie we wroclawiu nie sprzedawano) natomiast pracownicy obslugi klienta byli juz tydzien temu informowani o tym ze we wroclawiu juz jest

  10. to ze na boku twierdzili, ze internet jest dostepny to wiedzielismy od dawna, bo ciagle zale i pretensje klientow “bo mi powiedziano ze juz jest” zaczely nas juz wyprowadzac z rownowagi.

  11. Wrocław już jest na mapie zasięgu. Patrz http://internet.playmobile.pl/maps/

  12. byl od 3 tygodni

  13. Ja już dziś rozpocząłem sprzedaż onlajna we wrocku i 3 aktywacje poszły ( w tym ja jedna) Co najciekawsze, mimo iż, mieszkam gdzie wg. mapy nie ma zasięgu, bez problemu łapie mi hsdpa i wcdma.

    podpowiem, że jest to bardzo południowa część wrocławia, 50m od granicy.

  14. gdzie mozna zakupic we wrocku ten zestaw na przetestowanie?

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.