BlogPlay.eu



Przeprosiny

09.19.2008 14:46:20 · Opublikowano w inne, PLAY news

W dniu 27 listopada 2007 roku w tekście Darmowe czy jednak nie? poruszyliśmy sprawę pakietu 200 smsów oraz ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Wysłaliśmy również pismo do odpowiedni urzędów w celu wyjaśnienia naszych wątpliwości. Niestety do nie dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi na stawiane przez  nas pytania. W związku z powyższym chciałbym przeprosić spółkę P4 za podanie błędnych informacji.

Be Sociable, Share!
Źródło:

18 komentarze dla wpisu “Przeprosiny”

  1. do uokik’u poszlo pismo, czy tylko do uke?

  2. Znowu obniżka cen telefonów od jutra ,zmiana cenników.

  3. korzystając z okazji przeprosin kierowanych do P4

    Przepraszam, że jestem

  4. hyc hyc, plakal i wyplakal ten tekst 🙁

  5. ojej… ;(

  6. Przepraszam, że żyje…

  7. a ja dziś nie mogę wysłać MMS – czy Play mnie przeprosi?

  8. A ja moge wysyłać MMSy ale żaden nie dociera do odbiorcy.

  9. wiadomo cos moze czy beda jakies nowe pakiety sms?? Niebawem skonczy sie pakiet 200sms i jestem ciekaw co Play dla nas szykuje;)

  10. Też czekam na tą nową ofertę dla dotychczasowych posiadaczy pakietu 200sms.

  11. to niech też dadzą coś dla tych co nie mieli tych 200 sms 🙂 Ja straciłem tą promocje bo musiałem numer zmienić a jak wiadomo przenieść się tego nieda hehe 😀 koniec roku coś pewnie zaś wymyślą może pakiet 50 minut do wszystkich za darmo raz w miesiącu 😛

  12. weźcie napiszcie jakiegoś nowego newsa, nawet o dupie maryny, bo ten jest głupi 😛

  13. napiszcie lepiej o nowej ofercie biznesowej, bo ulotki juz do salonow doszly ;]

  14. Unia ma zmusić operatorów do zmniejszenia cen sms (chyba w roamingu, ale może w ogóle)

  15. Przepraszam ze sie czepiam ale znow jestescie spoznieni z newsami :/ Telepolis juz od dwoch dni informuje o zmienie w ofercie abonamentowej a tu ani slowa o tym…

  16. Od 22-09-2008 Play udostępnił usługę cyklicznego doładowania konta wraz z promocją usługi. Dodatkowe 20% można otrzymać do 31 marca 2009 roku. (telix.pl)

  17. blu one 20% PROMO tylko dla klientow PEKAO SA

  18. no ok – przepraszam tez! hehe – nie chciałem kopiować całego tekstu – zainteresowani zajrzą na telix.pl lub poczekają na notkę tu 🙂

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.