BlogPlay.eu



25 komentarze dla wpisu “[Aktualizacja]Jak będzie wyglądał jutro serwis Play”

  1. Ddluk jesteś niesamowity,
    dzięki bardzo za zdjęcia 😉

  2. … tzn screen’y ;-D

  3. trochę głupio wyglądają w porównaniu z innymi dostawcami internetu, jeśli chodzi o prędkość ściągania danych 🙁 ale ogólnie ++

  4. O, Netia się zdenerwuje. W porównaniu cen jest pewna niekonsekwencja. TP i Dialog mają ceny promocyjne, a Netia regulaminowe. Ja mam neta w Netii i nie płacę za niego 134,2, a 55zł.

  5. Friendy_X napisał:

    przeciez to jest dostepne w necie.. o co chodzi?
    @wiklef – ten 1 mb to transfer najbardziej stabilny ale normalnie przepustowosc jest 7,2 (teoretycznie)

  6. z tym 1 Mb/s chodzi tylko o to żeby ludzie nie dzwonili do bok dlaczego nie maja 7.2 Mb/s bo słyszeli że tak szybko będą mogli ściągać…

    Prawda druga taka że wiele nodeB kuleje jeżeli chodzi o transfer. Z władysławowa gdzie jest 3G Play nie dało się normalnie porozmawiać przez video konferencje i podenerwować znajomych widokami online 🙂 ale czas pokaże czy przy projektowaniu i powiększającej się ilości osób sieć wyrobi. Jestem raczej pozytywnie nastawiony do całej sieci Play :->

  7. od kiedy iPlus ma 6GB ??

  8. rzeczywiście Netia ma bardzo zawyżone stawki w tym porównaniu.

  9. wzialem, lacze przyciete programowo do 1mbps, p2p dziala 😉 ogolnie ladnie chodzi, pingi hsdpa 100ms, strony szybko jak na kablu.

  10. Do seba:

    Co masz na myśli pisząc przycięte programowo? Jak odpalę dialup nie będzie blokady prędkości ?

  11. 926,3kb/s – Warszawa Śródmieście 🙂

  12. mam na mysli proxy po stronie operatora 😉 rownie dobrze to moze byc hardware, tak czy siak jest tylko 1mbps max, ale to wystarczy.

  13. zadnego ograniczenia predkosci nie ma.. 1mb to tylko w materialach promocyjnych jest napisane, zeby ludzie nie oczekiwali 7,2. A w praktyce ze spokojem mozna osiagnac 5-7 Mb/s

  14. ale sprawdzales to, czy tak ci sie wydaje? bo ja wlasnie sprawdzam na karcie prepaid play i leci mi z nodeb roznie w zakresie 1-2mbps, a na tym abo co dzis wzialem na wszystkich testach predkosci tnie rowno do 1mbps, wiec chyba wiem o czym pisze…

  15. no to od dzisiaj cieszę się netem od Play’a 🙂
    odnośnie przyciętego downloadu, potwierdzam. To modem pozwala osiągnąć prędkość 7,2 Mbit, natomiast Play pozwala na osiągnięcie 1 Mbit. Oby tylko sukcesywnie powiększali zasięg i będzie super, bo prędkość w zupełności wystarczy do spokojnej pracy w necie.

    pzdr

  16. czy moge wiedziec o co Wam chodzi? czy ja o czymś nie wiem? W Netii masz 4 mega za 54 zł. to zła cena?

  17. dobra tylko netia to internet stricte stacjonarny, a Play Online niby mobilny (chocby w obrebie aglomeracji), pozatym netia daje 4mbit promocje tylko na uwolnionych LLU, ktorych ma tyle co nic (pewnie znacznie mniej abo moze z tego skorzystac niz jest w zasiegu 3G Play).

  18. Modem może mieć i milion Mb/s a i tak bedzie leciało 1 Mb/s.

    Te 7,2 Mbity/s w Orange to wyciąga jednynie na Hot Spotach, do których zalogowanie się jest w cenie (bo nic za darmo) jedynie w pakiecie za 120zł.
    W Gdańsku ściągam sobie pliczki z prędkością ~300kb/s.

    A jak wyjade sobie na wakacje w teren to i tak bede miał neta (moze juz nie tak szybkiego) ale bede miał, a w PLAYu juz nie. dobrze mówie? 🙂

    Pozdro

  19. A co z Toshiba G450 to tez modem….tez Play bedzie to sprzedawał jako modem czy jako telefon ???

  20. @tomasiu, “W Gdańsku ściągam sobie pliczki z prędkością ~300kb/s.” Z tego co piszesz to wyciągasz 0,3 Mb/s, gratuluje zawrotnego transferu jak na “te 7,2 Mbity/s w Orange”. 😀

  21. @tomasiu, na teraz jak wyjedziesz w teren to nie bedziesz mial neta, chyba, że będą to miasta z zasięgiem 3G. W przeciągu 2 lat 70% Polski będzie miało taki zasięg Play a co za tym idzie transfer 1mb/s prawie wszędzie, nie 56kb/s po gprsie lub 100-200 kb/s w edge jak w Łorencz. Pozatym teraz po całym trójmiescie, wawie, szczecinie itp można się spokojnie przemieszczać z 1mb/s, a cena jest 3 razy tansza niz przy identycznych ofertach jak u 3 pozostalych opów.
    Pozdr

  22. @tester chce zauwazyc ze Play mowi o 75% mieszkancow Polski a nie o 75% powierzchni kraju. Roznica jest monstrualna, poniewaz gdyby Play zapewnil internet mobilny w aglomeracjach Warszawskiej, Katowickiej, Wroclawskiej, Krakowskiej i Trojmiejskiej to juz wtedy zapewnilby internet 25% mieszkancow tego kraju nie pokrywajac nawet 10% jego powierzchni

  23. 75% populacji to zasieg w conajmniej wszystkich miastach Polski

  24. @ Mapka, w przeliczeniu 300kB/s (kilo Bajty) to inaczej 2,4 Mb/s (Mega bitów) i wcale nie twierdziłem, że przy HOTspocie.
    Po prostu siedząc sobie na uczelni (mury, szkła itd. 😛 ) ściągam mniej więcej z taką prędkością.
    Przy pomocy Hotspota się jeszcze nie logowałem…

    @tester – racja z tym zasięgiem 3G :]

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.