BlogPlay.eu



Konferencja, internet, inne

07.02.2008 16:28:41 · Opublikowano w PLAY news

Jak zapewne wiecie lub jeszcze nie w dniu jutrzejszym odbędzie się konferencja na której zaprezentowany zostanie mobilny internet sieci Play. Docelowo ma on pojawić się w ofercie 7 lipca tego roku. Z miłą chęcią chciałbym Was zaprosić na relację z konferencji jednak nie otrzymaliśmy na nią zaproszenia. Nie będę komentował tego faktu. O pytanie w tej sprawię możecie zwrócić się do rzecznika prasowego sieci Playa Marcina Gruszki (dane kontaktowe znajdziecie na stronie media.playmobile.pl ) który z pewnością wyjaśni Wam fakt takiego stanu rzeczy.

Korzystając z okazji od dnia wczorajszego w salonach Play instalowane są stanowiska prezentujące mobilny internet. W najbliższym czasie powinniśmy przedstawić zdjęcia takowego stanowiska.

Pozdrawiam wakacyjnie,
ddluk

Be Sociable, Share!
Źródło:

32 komentarze dla wpisu “Konferencja, internet, inne”

  1. Oj nie ladnie ze strony PLAY )-: widac profesionalizm operatora…

  2. Diler zgadzam się z tobą w pełni. To co się tam dzieje to już paranoja. Zaczynają faworyzować innych a tym którym naprawdę zależy dają kłody pod nogi. Kiedyś tutaj można było dużo wcześniej przeczytać o onadchodzącej ofercie a teraz rzecznik blokuje informacje a na dodatek przestaje zapraszać. Nie rozumiem takiego zachowania. Powinniście nie przejmować się nim i jeżeli znacie ofertę internetu powinniście ją upublicznić. Zróbcie mu na złość. W końcu jest wolność słowa a konsekwencje ponoszą tylko ci co mają podpisane umowy o nie udzielanie informacji mediom a je udzielają. Nie dziwię się, że pracownicy się odwracają od firmy. Jestem z wami

  3. uuu..co sie stalo, ze nie ma Was na konferencji? Cos nabroil DDLUK? 😉

  4. a nie lepiej wyjaśnić pewne sprawy w rozmowie prywatnej redakcja – rzecznik? wszyscy na tym z pewnością skorzystają 🙂

  5. Garcin Mruszka napisał:

    Jestem Garcin Mruszka rzecznik prasowy Plej pierwszej sieci multimedialnej z tak drogim internetem i sms/mms płatnymi poza abonamentem. Chcem powiedzeć, że jesteśmy fajni bo pracują u nas małpy. Nie musimy im płacić za wystąpienie w reklamie. Nobo kilo bananów to nie wydatek dla takiej superowskiej sieci. jutro konferencja ale nikogo na niej nie zaproszę. Będzie fajnie. Inaczej. W końcu jesteśmy inną siecią komórkową. Ludzie nas kochają. A najbardziej pracownicy, którym tak mało mało płacimy. Ale oni żyją dumą, że mogą nosić nasze fioletowe koszulki. Z radością informują klientów z kilkudniowym opóźnieniem o zimanach w ofercie. Przecież poczta strajkuje więc maile też dochodzą z kilkudniowym opóźnieniem. To na pewno nie wina dyrektorów ani regionalnych. To pewnie pracownik nie potrafi odebrać maila. Ale i tak jesteśmy fajni. Ok jutro ta konferencja o której już pisałem. Będzie internet. Też fajny. Może oferta nie będzie super. Ale to wina Plusa bo musimy im płacić. Wina jest też po stronie ludzi bo nie chcą naszych nadajników. Ale mamy na to sposób. Zrobimy fajne reklamy to i ludzie przyjdą. Pozdrawiam wszystkich. Muszę kończyć bo wyprałem kostium z reklamy. Jutro w nim wystąpię.. Ojej to miała być tajemnica. Z poważaniem Garcin Mruszka

  6. z tym nie zaproszeniem to p. Gruszka przesadzil. konferencja prasowa bez glownej stronu o play. lol. parafrazujac “Grucha skad masz taka prace? z daru dla powodzian?”

  7. @ Andy G.
    Widzisz sprawe tylko z jednej strony. Blogplay.eu czesto publikuje materialy i informacje, ktore nie powinny wyjsc poza firme. Jak to sie dzieje? Nie wiem.. ale faktem jest, ze nie ma to nic wspolengo z wolnoscia slowa, mylisz wogole pojecie. Wypowiadanie swoich opinii otwarcie, wolnosc pogladow – to jest wolnosci slowa. A tu, na blogu wielokrotnie byly ujawniane tajemnice handlowe P4, ktorych upublicznianie podchodzi pod paragrafy. To WIELKA roznica..

  8. Problem ma P4 ze nie moze upilnowac swoich wewnetrznych informacji… jak takie blogi jak ten maja je z pierwszej reki… konkurencja pewnie jeszcze wczesniej je ma 🙂 Zachowanie PeCztery w stosunku do tego i innych serwisow jest co najmniej nie na miejscu… nagle bum i nie zapraszamy? Na miejscu plajty zyl bym dobrze z tym blogiem… ale jak wola walczyc 🙂

  9. United. A ja widze to tak. Zaznaczam, że bez kłutni i napinki. Blog działa z informacji które wychodzą z firmy oraz z informacji nieoficjalnych które jedne serwisy publikują a niektóre nie. My dajemy od razu bo zajmujemy się tylko Play. serwisy takie jak Telix.pl pisza jak już mają regulaminy czy są pewni informacji. Tutaj jest trochę inaczej. To nie nasza wina, że informacje uciekają z firmy. Ale gdzie nie uciekają. Nie podajemy danych finansowych, jakiś mega fajnych informacji. Popatrz jak działają inne serwisy. nie tylko o komórkach i nie tylko internetowe. Wszystkie Fakty Super Expresy, onety, interie, TVNy. Większość działa na przeciekach. Tajne kamery, schowanbe mikrofony. Nie chcemy podawać informacji równo z innymi portalami kiedy wszyscy dostaną komunikaty prasowe. Często dzień przed wejściem danej oferty lub w tym samym dniu. Skoro wiemy to piszemy. Nie włamujemy się na konta pocztowe ani na ich bazy. Po prostu pytamy się ludzi których znamy. Często to oni się z nimi kontaktują i mówią co mają. Nie stoimy z lunetą wymierzoną w okno rzecznika i nie czytamy z jego ruchu warg. Dlatego nie rozumiem dlaczego jesteśmy pomijani. Nie jesteśmy jakimiś wielkimi dziennikarzami. To nasze hobby. Nie mamy z tego kasy. Przynajmniej ja nie mam. Robimy to bo to lubimy. Sprawia nam to frajdę. Wiemy, że czytają nas pracownicy Play od tych wysoko postawionych po konsultantów. Nie jesteśmy anonimowi. Nie ukrywamy się. Każdy ma do nas kontakt. Rzecznik niektóre osoby zna osobiście. Z tego co wiem to na pewno zna DDluka, BXL’a, Ralfa czy mnie. Wydaje mi się, że robimy dobrą reklamę. Dlatego tym bardziej współpraca Play z nami powinna układać się dobrze. Nie dziwię się, że taki Wiesław Czech zakłada taki blog. Może i trochę przesadza ale na pewno dużo w tym prawdy.

  10. No to bedzie wojna…Lukasz uruchomi mega mozgi z warszawki i zanim oni beda wiedzieli o ofercie Lukasz juz ja bedzie mial , pomijam fakt drukarni ktora za kazda publikacje ulotki przed jej drukiem dostaja od Lukasza 99zl 😀

  11. Akurat nie zdradzimy skąd czerpiemy informacje. To jest nasza tajemnica. Ale często ludzie którzy oficjalnie jadą po nas, że piszemy dużo wcześniej to właśnie oni nas informują o tym co wejdzie. Pan Marcin musi zrozumieć, że powinniśmy współpracować. Play powinno zająć się ofertą a my informacją o ofercie.

  12. Robicie kawał dobrej roboty dla konsultantów. za to Play powinien wam zafundować serwer w zamian np za umieszczenie banera play

  13. @Qba

    Przez Ciebie będę musiał podnieść im płace 😛

  14. I kolejny rzecznik sie szykuje NEO kłÓtnie ;p

  15. Biznes is biznes. Widać p. Marcin nie do końca traktuje was jako partnerów, którzy dodatkowo robią firmie darmową reklamę.

  16. Jak by blog opisywal to wszystko o czym mowi sie miedzy plejowcami… a nie tylko niewinne przecieki…. (-: Moze warto administracjo zaczac pisac o mniej wygodnych sprawach dla plajty… np. K800i po refurbishmencie http://se-center.info/showthread.php?t=68648 (-: moze kogos z administracji bloga zaciekawi ten temacik (-:

  17. Tan temat jest nam dobrze znany. Nie wiemy na ile jest to prawda i nie chcemy siać zamieszania. Sprawdzamy to i dopiero jak będziemy mieć 100% pewność dopiero coś napiszemy.

  18. Może ma to związek z ostatnią konferencją… w realcji było napisane “Marcin Gruszka ucieszony z naszej wizyty na konferencji :)”

    A Marcin na swoim blogu napisał:
    Panowie z blogplay.eu – takie relacje maja sens, ale w przypadku relacji z meczu piłkarskiego – brak kontekstu, szereszego punktu widzenia – polecam relacje video z jednej z konfernecji na pasjagsm.pl
    Podobno się ucieszyłem z Waszej wizyty – chętnie bym to zrobił, ale…- Wasz wysłannik jako jedyny się ze mną nie przywitał i nie przedstawił… rzumiem, ze ze strachu 😉 może przed “zrzuceniem z dachu”

  19. @JVoo

    być może też to miało wpływ. Ale powiedz JVoo jak Ty byś się czuł jakbyś pierwszy raz był na konferencji. Ja za pierwszym razem nie biegałem za wszystkimi i się nie witałem.

  20. Niby tak, ale jeżeli jako jedyny się nie przywitał to widać był moment, w którym prędzej czy później robili to wszyscy 😉 Ale rzeczywiście jeżeli to był pierwszy raz to można to wybaczyć. Ale i tak wydaje mi się to mało istotne, bo to wygląda jak obrażanie się dzieci… Może chodzi o sposób relacji? A może po prostu roztargnienie…

  21. Fakt faktem zamieszczenie relacji wideo byłoby super pomysłem.

  22. To nie problem przeprowadzić taką relację. Ja taką propozycję Play składałem, ale nie dostałem odpowiedzi. Jesteśmy w stanie to zrealizować.

  23. @Neo
    Przeczytalem Twoja wypowiedz i rozumiem Wasze stanowisko – chcecie byc traktowani, jak inne redakcje. Ale rozumiem tez stanowisko P4, bo sam mam czasem kontakt z ludzmi z tej firmy. Nie wiem dlaczego Marcin zdecydowal nie zapraszac Was na konferencje ale widocznie mial jakies powody. Prawdopodobnie przyczyna jest to, ze aspirujecie do swiata, ktorego zasad do konca nie rozumiecie. Chcecie byc traktowani, jak inne redakcje to zachowujcie sie, jak inne redakcje 🙂

  24. Jak beda sie zachowywali jak inne redakcje to blog straci sens… same informacje prasowe mozemy poczytac na innych serwisach… Od poczatku istnienia blog byl inny, wzmianki o testach nadchodzi4, ofercie, nowosciach…. Teraz po ponad roku dzialalnosci PeCztery widac chce zamknac usta temu blogowi… zamiast na poczatku to zrobic. Marcinie G. i PLAY nie idzcie ta droga…
    W interesie plajty winno byc by zyc z takimi serwisami w jak najlepszysz stosunkach, publiczne debaty na blogu prasowym rzecznika sa smieszne… nie podal mi jedyny reki )-: przedstawiciel tego bloga… PeCztery winno zajac sie dobrymi stosunkami z takimi serwisami, gdzie przyszli klienci dowiedza sie co w trawie piszczy… rzecznik widac nie wie jak to zrobic… zmienic rzecznika… (-:

  25. Moim zdaniem Play nie wysłał do Was zaproszenia na konferencje w ramach swojej nowej kampanii reklamowej – “Nie dziwi nic”…
    No comment panie Gruszka, no comment…

  26. Ja uwazam ze istnieje pewien kanon zasad co do ktorych kazdy powazny redaktor serwisu powinien sie stosowac, a wyroznianie sie jedynie na publikacji sensacyjnych “przeciekowych” informacji to juz grzaska sciezka i watpliwa chwała dla dobrego bloga. Zawsze uwazam ze nalezy robic swoje, ale przede wszystkim dbać o zawartosc merytoryczna czyli przede wszystkim ciekawe aktualnosci, ktore nie musza byc “wyciagane” jakimis tam pokretnymi drogami na zasadzie za wszelka cene wczesniej niz to ma sie ukazac w necie. Dla mnie istotne byloby na tym blogu publikowanie wiekszej ilosci porzadnych testow telefonow, i roznych tematycznych newsow.

    cytat:
    Nie będę komentował tego faktu. O pytanie w tej sprawię możecie zwrócić się do rzecznika prasowego sieci Playa Marcina Gruszki (dane kontaktowe znajdziecie na stronie media.playmobile.pl ) który z pewnością wyjaśni Wam fakt takiego stanu rzeczy.

    Wydaje mi sie ze to sa juz prywatne kwestie autora, a wyciaganie ich na forum to dziecinada, na zasadzie dlaczego nie dostalem lizaka 😉

  27. jakos rzygac mi sie chce jak slysze.. gruszka…
    P4 jest smieszna naprawde. Nigdy sie nie spodziewalem, ze pracujac dla danej firmy- potrzebnych mi informacji bede szukal na blogu. Robcie konferencje dalej rzeczniku

  28. backisback napisał:

    wybaczcie, że zmianiam temat, ale rozumiem, że niczego na temat nowej oferty tym razem się tutaj nie dowiemy? mnie interesuje oferta a nie prywatne relacje ddluka z rzecznikiem, mam nadzieję, ze blog znowu skoncentruje sie na merytoryce a nie na jeżdżeniu/prowokowaniu do obrażania innych osób.

  29. oferte znajdziesz na playmobile.pl mistrzu

  30. Mistrzu gdzie.

  31. CenterNET napisał:

    A jeszcze niedawno przypominam sobie jak ddluk chwalił się znajomościami z rzecznikiem. Może rzeczywiście aspiracje są trochę za wysokie?To powinno Was nauczyć trochę pokory- bo widać ze na konferencji nie potraficie się zachować- jak to było “Pokemony atakują”?

  32. CenterNET jesteś z siebie dumny internetowy napinaczu?

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.