BlogPlay.eu



16 komentarze dla wpisu “Starter 3 zł – wygląd”

  1. Fajniasty 🙂

  2. widze tutaj zwykłego sima (nie USIM). Przynajmniej problemów z HTC ludzie nie będą mieć 😉

  3. A gdzie bym mugl dostac taki starter ??

  4. @dark24

    w kolejce po słownik PWN

  5. Słownik fajna rzecz:))

    Co za dziadostwo z tymi starterami. Mogliby się uczyć na błędach Orange.

  6. Wojthez32 napisał:

    po raz kolejny napiszę to samo – żenujące.

  7. Wiecie gdzie są te akcje? Jak ktos fotke pstryknal to chyba wie, nie? :/ Mam zamiar sie uzbroic w starter, bo chce przejsc do play a ten bonus 5zł co miesiac mnie motywuje :]

  8. khem khem napisał:

    jak już ktoś kiedyś powiedział “rzal” 😉

  9. prosijka, niestety żal dupę ściska jak czytam takich ludzi jak ty.

  10. Paweł Nyczaj napisał:

    Mam nadzieję, że to jednak jest USIM. Z wyglądu przecież tego nie widać. Poza tym Play to sieć 3G więc simy inne niż USIM z możliwością pracy w telefonach 2g raczej nie powinny wchodzić w grę.

  11. jak ktos bedzie cos wiedzial gdzie mozna otrzymac taki starter niech wpisuje lokalizacje ale bez zartow ;-))

  12. Mam pytanie : dostałem telefonicznie zaproszenie do salonu Play w którym podpisywałem umowę po odbiór drobnego upominku od sieci – czyzby starter ? Czy ktoś dostał też takie zaproszenie ?

  13. aaaaa- hahahaha ;p to niech Ci ściska, tylko by nie za mocno, bo gdybys dupy nie miał, to bys wiele tracił, nie? :] Nie powiem juz co dokladniej, kazdy chyba wie 😛

    ok, to wpisujcie gdzie akcje 🙂

  14. tzn. nie powiem do czego tyłek sie moze Ci przydawac :*

  15. bez komentarza

  16. Czy ktos to w ogole dostal, albo wie, gdzie (to akurat jest podane na stornie playa), a w szczegolnosci kiedy te startery rozdaja? Ja chodzilem wczoraj i dzisiaj, nie moglem wyczaic, gdzie to mozna otrzymac… Jak ktos to widzial to niech napisze gdzie i kiedy (najlepiej w warszawie).

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.