BlogPlay.eu



23 komentarze dla wpisu “Konkurs – Play karta”

  1. come_on napisał:

    I tak w tym nie wezmę udziału, nie lubię takich konkursów SMS.

  2. jankooo napisał:

    Żałosny konkurs. Trzeba w końcu czymś przyćmić kiepską ofercinę play.

  3. Falcoln napisał:

    I jeszcze pewnie trzeba mieć zarejestrowaną karte…

  4. come_on napisał:

    Sądzę że nie, ale kto tam wie Play…

  5. wiklef napisał:

    A czemu nie dali tego w mixach? 🙂 Śmiechowy konkurs, ale kasa by się przydała 🙂

  6. fajny konkurs, ale co z powiedzenim na samym początku że nie będzie różnic dla osób na kartę i abo? ech, wszystko się zmienia…. szkoda że jak się ma abo to nie można wziąć udziału

  7. 10 tysi by się przydało, ale takim telefonem też bym nie wzgardziła 😀

    Fajny konkurs 🙂

  8. majkel napisał:

    fajny konkurs a jak komus sie nie podoba to niech nie obrzydza w glupi sposob tylko niech nie bierze uzialu i tyle 🙂

  9. operator napisał:

    Kiedy bedą pierwsze wyniki i czy mogę wysłać w 1 dniu 3 sms-y o 18,19,20 ?? dziś doładowałem konto.

  10. jakie macie czasy? 🙂

  11. gauri7 napisał:

    Kiedy będzie wiadomo czy sie wygrało telefon??

  12. operator napisał:

    najprawdopodobniej po konkursie czyli w sierpniu a jaki macie czas ?????????????

  13. do 14 dni maja powiadamiac, ogolnie ten regulamin jakis malo konkretny jest. To pochwalicie sie czasem? 🙂

  14. operator napisał:

    no to dawaj swój czas siem

  15. 0,24 sek , chyba nie najgorszy, ale pewnie nie najlepszy 😛

  16. operator napisał:

    ja 3 sek 🙂 jak to trafiles ?

  17. lata praktyki w sms’owych 🙂 najgorszy moj czas o 18:00 to 0,73 sek 🙂 a najlepszy o 20:00 🙂

  18. operator napisał:

    hehe ladnie ale można wysyłać se np. tylko jednego sms o 19 np.? czy byle kiedy i ile sie chce ?

  19. byle kiedy to moze nie 🙂 ale ile sie chce jak najbardziej tak. Wygrac mozna tylko jednego SE na 1 numer i wygrywa najblizszy sms. Nawet jak bedziesz 4 razy pierwszy w danym dniu 🙂
    Wnioskuje tak z regulaminu na stronce Play’a 🙂

  20. operator napisał:

    no w sumie tak ale o pełnej godz wygrywają 2 numery nie ? Szkoda ze cza tak długo czekać na te wyniki troche głupio, że po zakończeniu całego konkursu podadzą listę,,,

  21. nie martw sie w przyszlym tygodniu beda dzwonic do ludzi, bo w piatek kolejny etap, wiec beda chcieli poinformować o wygranej do czwartku… (tak mysle) 🙂

  22. gauri7 napisał:

    Mi w sms’ie zwrotnym przyszedł czas: “0.00s” To dobrze chyba?

  23. 0,4 miał ktoś lepiej ?

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.