BlogPlay.eu



Nokia i Samsung

04.24.2008 7:59:24 · Opublikowano w PLAY news

Jak udało dowiedzieć się naszej redakcji już niedługo w Play powinny pojawić się następujące modele Nokii:

6500 Classic

Nokia 6500 Slide

Nokia 6120 Classic

To by było tyle informacji co do Nokii. Pora na Samsunga. Poniższy model odkryliśmy przeglądając aukcje na Allegro 🙂 Oto nasz znalezisko:

Oto kopia zapisanej aukcji:link

Be Sociable, Share!
Źródło:

8 komentarze dla wpisu “Nokia i Samsung”

  1. nareszcie jakies nowe telefony szykują sie w ofercie, na kiedy premiera w play?

  2. fajnie jakby te nokie się pojawiły 🙂 Chociaż 6500 slider to jakoś mi średnio podchodzi…

  3. Zobaczymy jaka cene dadza na 6500 w Anglii juz za 120 funtow w ofertach na karte mozna kupic wiec za 500zl… bez simlocka.

  4. 6500 hmmm…niby 3G ale bez video połączeń, 6500 slide jest ok. Solidna obudowa, dobra bateria. Natomiast 6120 Clasic to naprawdę bardzo udany telefon. Mały i poręczny ma HDSPA i jest na symbianie.

  5. Na salony wrocila n73… rotfl…

  6. dzisiaj w “Dzienniku” ktoś sie z reklamą pośpieszył i tam jest cena na 65oo ,e-51 ,v9 i u-700 1 zł w abo 40!!!mistrzoswo świata jeżeli tak faktycznie będzie.

  7. czemu play jeszcze nie wprowadzil n95……troche to dziwne……

  8. R.I.P. of PLAY napisał:

    Dobre ceny ,fajne telefony ale PLAY powoli odchodzi od telefonów z videokonferencją czego przykładem ma być E51 czy wspomniana 6500 Classic.N73 w 50zł za 1zł a telefon bez umowy ponad 1600zł?Ciekawe w którym salonie go znajdziemy?Czyżby kolejny wirtualny telefon?Sony Ericsson T650i jest w ofercie a do tej pory nie widziałem na oczy.

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.