BlogPlay.eu



Aktualizacja promocji urodzinowej

04.24.2008 13:22:41 · Opublikowano w PLAY news

W dzisiejszym wydaniu jednego z dzienników została opublikowana reklama Play.
Według niej, następujące telefony będą dostępne za 1zł w abonamencie 40zł do końca kwietnia:
Motorola RAZR V9
Nokia E51
Nokia 6500 Classic
Samsung U700

Be Sociable, Share!
Źródło:

23 komentarze dla wpisu “Aktualizacja promocji urodzinowej”

  1. Widze że ktoś do kiosku pobiegł po moim kpmentarzu:)

  2. Od rana wiedzielismy o tej reklamie ale w gazecie Fakt 🙂 Twoj komentarz sklonil do zakupu Dziennika :)THX

  3. Fajnie Nokia E51 w abo Play za 40zl tylko dlaczego tylko w tym ?? Mi bardzie pasowałoby w abo za 50zl

  4. W abo 50 pewnie tez bedzie.

  5. do Merafil ,,,przecież to logiczne że jeżeli w abo 40 jest za 1zł to w każdym wyższym cena nie będzie inna.

  6. Trzeba miec wilekie szczęscie zeby kupic te telefony. V9 rozeszla w ciagu kilku dni kiedy została wprowadzona. Wiec nie iwme po co ta krypto promocja.

  7. My dostaliśmy ostatnio kilka V9, sporo e51 i u700 🙂 więc nie powinno być większych problemów

  8. Białystok też jest dobrze zatowarowany dziś przyszły 6500 classic, U700. V9 i E51 w zadowalających ilościach.

  9. A Empik Grójecka ma telefonów mało i bedzie kupa jesli to prawda.

  10. e51 za 1 zł w abo40.jak zobacze oficialny regulamin to uwieze.a 1 maja beda juz nowe abonamenty…..

  11. N73 za 1 PLN w Abo 40 🙂

  12. a gdzie Ty widzisz n73 ?

  13. No tak, ale większości z tych telefonów nie ma… powodzenia w szukaniu, może uda wam się natrafić na samsunga i motorolę;]

  14. Co ważniejsze w tej reklamie znalazła się wstawka z informacją o raporcie UKE, chyba pierwszy raz w historii operator komórkowy zdecydował się wykorzystać w ogłoszeniu takie info, zresztą bdb dla playa.

  15. Do Paweł: w cenniku widzę

  16. Super 🙂 Mam nadzieje ze za rok jak mi sie umowa skonczy to beda jeszcze lepsze telefony w podobnych cenach 🙂 oczywiscie jezeli trojca nie zejdzie nizej z cenami za polaczenia (watpie w to ), to bede zainteresowany pozostaniem w Play 😉 Najbardziej mi sie podoba e51 , chociaz moja ostatnia Nokia to 6110- ale nie ta obecna podroba 😉 tylko kameleon 😉

  17. A powiedzcie mi do kiedy trwa właściwie obecna promocja? Do 5 maja?

  18. Wszystkie te telefony są obecnie dostępne w dużych ilościach. jeśli w jakimś sklepie nie ma to znaczy, że kierownik nie zadbał i radzę się udać do innego.

  19. we Włocławku też sa wszystkie modele

  20. A do kiedy, to ja nie wiem…

    Cena U700 zaskakuje 🙂

  21. Nie tylko U700 zaskakuje ale i wiele innych modeli jest po przysłowiowej złotówce: E51, 600 classic, V9 etc. etc….

  22. w Bielsku-Białej te modele pojawily sie w sladowych ilosciach, niestety nie w takich zeby sprzedaz szla plynnie i zeby sprostac potrzebom klienta.

  23. najlepszy phone E51:)) zobaczylem tylko reklame w gazecie od rzu telefon do salonu Play Krakow Galeria Krakowska o 12 wczoraj byly 4 sztuki ja jedna zarezerwowalem:)) ale sie ciesze cudny telefon polowalem na niego dluuuugo

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.