BlogPlay.eu



Lubisz nas? Daj temu wyraz :)

01.18.2008 23:40:15 · Opublikowano w PLAY news

Nie dawno wspominałem o naszym starcie w konkursie Blog Roku 2007 w onecie (masz zbędne 1,22 zł). Nie mamy za wiele głosów, no ale cóż nie możemy się równać z pamiętnikami różowych nastolatek 🙂 Ale nie o tym chciałem pisać. Od wczoraj w serwisie wiadomosci24.pl możecie oddawać głosy na nasz blog. Nie wiąże się to z żadną opłatą. Wystarczy wejść pod adres: http://www.wiadomosci24.pl/blog_glosuj/544.html wpisać swój adres e-mail oraz kliknąć ok. Po chwili w naszej skrzynce pocztowej znajdziemy link potwierdzający fakt oddania głosu.

form_blog.jpg

Oddając głos i przybliżając nasze szanse do udziału w finale możecie podziękować za naszą codzienna pracę włożoną w prowadzenie serwisu oraz zdobywanie informacji 🙂 Z góry wielkie dzięki za głos.

Pamiętajcie to tylko 2 stracone minuty, a możecie sprawić nam radość 🙂

P.S.
Możecie też oddać głoś na moją osobę jako dziennikarza obywatelskiego roku 2007 : http://www.wiadomosci24.pl/dziennikarz_glosuj/566.html

Czy odda??e?? na nas sw??j g??os?

View Results

Loading ... Loading ...

Be Sociable, Share!
Źródło:

6 komentarze dla wpisu “Lubisz nas? Daj temu wyraz :)”

  1. przynaje sie 😛

    zaglosowalem podwojnie na obie kategorie 🙂

  2. ja jush wczoraj zagłosowałem :]

  3. No, widzę że ddluk się promuje. :] I dobrze, mimo że nie lubię tego typu układów (“zagłosuj na mnie po znajomości”). Coś jeszcze chciałem napisać, ale kurrrde nie pamiętam co. 😛

  4. Ja oddalem glos ale mam inna propozycje moze jaks petycje z podpisami zlozyc alby PLAY stwaorzyl pakiety na neta w paly na karte i mixsie ?? co wy na to ???

  5. dark24 wez przyklad z gornikow i idz glodowac 😉

  6. zaglosowane,czy za te 2 minuty wykorzustane na glosowanie tez dostaniemy jedną gratis 😛

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.