BlogPlay.eu



Chcesz mieć kubek z logiem Blog Play?

11.13.2007 20:50:20 · Opublikowano w PLAY news

Za kilka tygodni a raczej dni będą święta, kilka dni wcześniej rocznica powstania bloga. W związku z tą okazją postanowiliśmy przygotować dla Was kilka niespodzianek. Pierwszą z nich o której możemy Wam napisać jest kubek z logiem Blog Play. Poniżej przedstawiam projekty przygotowane przez BXL, chciałbym żebyście dokonali wyboru stylu ( głosowanie na forum link):
I.

II.

III.

IV.

W przypadku pytań piszcie komentarze 🙂

Be Sociable, Share!
Źródło:

13 komentarze dla wpisu “Chcesz mieć kubek z logiem Blog Play?”

  1. Drugi projekt wykorzystuje logo Play, wiec z punktu widzenia prawa jest nielegalny 🙂 Chyba, ze macie pozwolenie 😉

  2. United, a jak wygląda logo Play? 🙂 Wszystko to co jest koloru fioletowego i białego?

  3. United, a zgadnij 😐

  4. Już wiele razy mówiłem że to fajny pomysł. Ją cały czas głosuje za 3 wzorem. Jak dla mnie jest najbardziej związany z blogiem. Mam nadzieję że będę mógł go mieć niezależnie od wyniku głosowania. Albo poproszę o projekt graficzny i zamówie sobie sam na własną rękę.

  5. Jestem za kubkiem z logo blog play nr 2 .Właśnie się niedawno zastanawiałem że w w swojej kolekcji kubków nie mam jeszcze kubka z Play.Super pomysł.Jak tylko będzie możliwe kupuję od razu.

  6. No logo to ten bialo-fioletowy alpenliepbe kolo nazwy play 😉 Taki sam, jaki wisi nad archwium wpisow na blogu 😉 Nie mowilem, ze projekt kubka to logo play tylko, ze jest ono tam wykorzystane. Proponuje zasiegnc opinii Marcina G. na ten temat.

  7. United, wszelkie wykorzystanie logo PLAY na blogu jest uzgadnianie z M.G.

  8. Ja baardzo chętnie sobie zamówie taki jak na obrazku nr 2. ale gdzie moge taki zamówić??

  9. Marcin.G wie co robi………….nie jest przecież Gruszką która spadła z wierzby

  10. No jak tak, to ok 🙂

  11. Ja jestem za drugim projektem chociaż fajnie było by jak na kubku znajdowały by się loga play i blogu :D:D

  12. Kubek ma byc blogowy a nie PLAYowy. Dlatego najlepiej nadaje sie projekt 4 gdyz najbardziej oddaje ducha bloga (i forum)

  13. Dante ………….racja .Popieram

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.