BlogPlay.eu



Relacja z konferencji Play – na żywo!

08.29.2007 11:39:09 · Opublikowano w PLAY news
Dzisiaj o godzinie 14 odbędzie się konferencja sieci Play. Nasz wysłannik będzie tam obecny i będzie relacjonował na żywo tą konferencję na blogu. Zapraszamy o godzinie 14! 13:33  Nasz wysłannik jest już na miejscu. Zdjęcie miejsca konferencji: pic-0044_1.jpg Kierunkowskaz na konferencję: pic-0045_1.jpg 13:42 Uczestnicy konferencji dostali fartuchy laboratoryjne, które muszą nosić podczas konferencji :D Fartuch: pic-0046_1.jpg 13:46 Trwają przygotowania do konferencji. Zdjęcie sali konferencyjnej: pic-0047_1.jpg 14:06 Konferencja sie rozpoczyna. Hasło główne konferencji: "Jedyny mix z telefonami multimedialnymi od 1zł". 14:13 Zasady konstrukcji oferty typu mix w Polsce: -Klient oczekuje dobrego telefonu -Klient oczekuje kontroli kosztów -Klient oczekuje niezależności 14:15 Modele wiodące w Play Mix: LG KU250 Samsung Z170 Samsung U700 14:16 Najlepsza stawka na rynku do wszystkich sieci: 0,49zł/minutę 14:17 Pełna swoboda - klient sam decyduje o doładowaniach - wystarczy utrzymywać aktywne konto. 14:18 Od 3 września na rynku. Umowa na 24 lub 36 miesięcy. Kampania reklamowa wykorzystuje prasę, TV i Internet. 14:19 Jacek Hensler pokazuje iPhone konferencja_2908.jpg 14:20 Pora na pytania dla dziennikarzy 14:22 Koniec Tablice z informacjami o Mixie: pic-0050_1.jpg pic-0052_1.jpg
Źródło:

36 komentarze dla wpisu “Relacja z konferencji Play – na żywo!”

  1. To nie pozostaje nam nic innego niż czekać na relacje xD

  2. Oby tylko Play niczego nie “spalił” w czasie pokazów 😉

  3. Będą pić z probówek? ;P

  4. konferencja pewnie będzie ciekawa, ale to co będą prezentować, czyli play mix, to będzie niewypał… mixy są beznadziejne! – takie jest moje zdanie

  5. Uwaga 14:00 wybiła – czekamy na info…

  6. ja tylko chce fonow nowych i nastepcy playa. I tyle :]

  7. tfu – nastepcy Lajta mialem na mysli

  8. Co tu tak cicho?? Puśćcie tu jakąś muzyczkę…

  9. Najbardziej mi zależy na obniżeniu cen telefonów i wprowadzeniu ponownie do oferty Motoroli V6 maxx oraz V3xx a już najbardziej na tym czego w szczególności w Play brakuje a mianowicie “wybranego numeru” i jakiegoś pakietu na sms. Pozdrawiam

  10. Szkoda, że nie ma tu jakiejś live kamerki xD

  11. Wszyscy niecierpliwie czekamy na newsy z konferencji 🙂

  12. aby wprowadzili Nokie 6300 do Playa bedzie super 😛 biore z miejsca 😛

  13. Ten u700 całkiem fajny 😀

  14. tylko ciekawe jaka będzie cena tego U700 🙂

  15. u700 nawet spoko ale pewnie umowa na 36 doladowan po 150 ;]
    kiedy promocja rusza?

  16. Umowa jest na 24/36 miesiecy i sam ladujesz jak chcesz… np co miesiac za 25 zloty

  17. Czyżby zamierzali wprowadzić iPhone?:| WOW 😀

  18. Prezentował iPhone? Znaczy, że do Play się wprowadzi “szarlotka”?

  19. No i koniec konferencji

  20. Długo mieszali, i szczerze mówiąc nic ciekawego z tego mieszania nie wyszło.

  21. Wszystko pięknie fajnie, tylko wyjaśnijcie mi do cholery, po co on pokazywał iPhone? ma być w ofercie czy co?

  22. ciekawe jaka bedzie cena tego U700 super telefon, wie ktos mzoe?

  23. Pewnie prowadzą rozmowy z Apple… 😀

  24. bloniak, na telepolis pisza ze bedzie za 1zl w abo 150

  25. Wszyscy jesteśmy ciekawi jaka będzie cena U700 😀

  26. Coś kiepska mixtura z tej konferencji wyszła.

  27. godny polecenia ten u700 no ciekawejak to bedzie……

  28. cena u700 w Play bedzie pewnie wysoka, ale za to na allegro bedzie pewnie po 500-600zl, tak jak bylo z z630 😀 i to nas powinno cieszyc

  29. Ciekawe czym wpMobi nas jeszcze zaskoczy – tu kilka szczegółów juz odkrytych: http://tiny.pl/52vk

  30. Czyli nic ciekawego… Jeśli POP nie zrobi nic ciekawego to przy zmianie operatora na pewno Play nie będę brał pod uwagę.

  31. N to czekamy na Wpmobi, ale z tego co widać to nawet Play przebija…

  32. sebastian22 napisał:

    widze ani slowa o pakietach obnizajacych koszty rozmow…a tak na to liczylem…

  33. hohoho konferencja niczym z szkolnej ławki. Z tego co widze na zdjeciach kilmacik była fajny! A oferta –> fajowa…Podoba mi sie.

  34. Pakiety będą do końca roku jak i oferta biznesowa 😉

  35. Ooooo i to jest news :)no to nieźle 🙂 A wiecie co mi się podoba…taka konferencja przemyślana i z tego co widzę poprowadzona z jajem 😉

  36. właśnie…niezła konferencja…całkiem mądrze obmyślona…pogratulowac moge;0

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.