BlogPlay.eu



Operator komórkowy PLAY wprowadził nowy, ulepszony portal komórkowy PLAYNET

08.28.2007 9:46:13 · Opublikowano w PLAY news przez Damian Dzierżak

Najpierw nowa odsłona strony www.playmobile.pl teraz zupełnie nowa wersja bardzo popularnego wśród użytkowników portalu komórkowego PLAYNET Wystarczy jedno kliknięcie, aby za darmo sprawdzić co zmieniło się w zawartości, nawigacji i layoucie PLAYNET.

Zmianom uległa przede wszystkim ikonografia i kolorystyka, która obecnie jest bogatsza, jeszcze nowocześniejsza i bardziej intuicyjna. Wszystkie usprawnienia zostały wprowadzone na podstawie dotychczasowych obserwacji zachowań użytkowników serwisu i uwzględniają ich potrzeby.

Ulepszony serwis wap został także lepiej dostosowany do potencjalnych potrzeb reklamodawców i obecnie umożliwia w dużo bardziej atrakcyjny dla nich sposób przeprowadzanie kampanii reklamowych. Dzięki personalizowaniu serwisu, można zamieszczać reklamy kontekstowo, co pozwala dotrzeć do najlepszej z punktu widzenia reklamodawcy grupy docelowej.

Przy realizacji zmian związanych z serwisem WAP, operatora wspierała firma FFCreation.

wap_1.PNG wap_2.PNG

Be Sociable, Share!
Źródło:

13 komentarze dla wpisu “Operator komórkowy PLAY wprowadził nowy, ulepszony portal komórkowy PLAYNET”

  1. Rzeczywiście portal jest bardziej przejrzysty. Fajnie zrobili z tym że jest tło a nie tak jak w poprzedniej wersji białe tło.

  2. heh wszystko bylo by ok gdyby nie to ze laduje sie kilka razy dluzej niz stara wersja

  3. Hmm, ale to już było dawno, znaczy się od tygodnia to na pewno strona prezentuje się w tej wersji

  4. no nie widziałam wcześniej tychże zmian.
    całkiem nieźle. przynajmniej dla oka przyjemne.

  5. Lepiej teraz wygląda. khem khem strone sie ładuje dłużej bo wiecej jest w rzeczy np. tło strony dlugo sie ładuje 😛

  6. No fajniej teraz wygląda strona. 🙂

  7. A to “za darmo” to jest tylko wejście na stronę główną czy też kliknięcie w jakiś tam link nic mi nie skasuje z konta?

  8. z tego co wiem to te screeny nie są waszą własnością , więc po jakiego dodajecie na nich playblog.eu ???

  9. sorry, playblog.eu 😛

  10. Jak coś to blogplay.eu.

  11. Mattias1, screeny te sa materialami prasowymi przekazamymi nam przez Play, wiec mamy do ich publikacji pelne prawo. Zastanow sie z 4 razy zamin sie wypowiadasz na blogu.

  12. Rzeczywiście portal wygląda teraz lepiej 😛

  13. marcin napisał:

    http://www.playmobile.pl — nie działa ;]

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.