BlogPlay.eu



Multimedialna wyspa PLAY zaprasza internautów do zupełnie nowej wirtualnej rzeczywistosci

08.10.2007 20:06:50 · Opublikowano w PLAY news przez Damian Dzierżak

PLAY, pierwszy multimedialny operator w Polsce wzmacnia swoją aktywność marketingową w wirtualnym świecie gry Second Life.
Second Life wirtualny świat 3D to gra, która coraz bardziej zaczyna przypominać i funkcjonować jak prawdziwy rynek. W ramach gry znajdującej się na wielu serwerach tworzących sieć, dostępne są narzędzia do modyfikacji wirtualnego świata Second Life oraz uczestniczenia w jego wirtualnej ekonomii. Gracze mający postać awatarów, zarabiają wirtualne pieniądze, które można wymienić potem na te ze świata realnego. Według szacunkowych danych dostępnych na stronie internetowej gry, przeciętnie w ciągu dnia w Second Life dokonywane są transakcje na sumę rzędu 400 – 500 tysięcy dolarów amerykańskich. Second Life przez wiele firm czy instytucji, jak choćby Ambasada Szwecji, która 30 maja 2007 jako pierwszy kraj Unii Europejskiej otworzyła swoje przedstawicielstwo w Second Life, traktowana jest jako innowacyjne medium kontaktu ze społecznością
Obecnie w Second Life aktywnych jest ok. 8 milionów użytkowników, z czego 40 tys. z Polski, co plasuje nasz kraj na 24 miejscu pod względem liczby aktywnych użytkowników na świecie.

PLAY jest jedną z pierwszych marek w Polsce, która zdecydowała się rozpocząć działalność w równoległym świecie Second Life. Do tej pory klub PLAY odwiedziło już 220 tys. użytkowników, którzy mogli w nim poznać nowych ludzi, zarobić linden-dolary (tamtejsza waluta), obejrzeć najnowsze reklamy PLAY’a, skoczyć na spadochronie oraz potańczyć i wypić wirtualnego drinka, a także nawiązać nowe znajomości wśród społeczności skupionej wokół marki PLAY.

Od 10 sierpnia PLAY rozszerza swoją działalność w Second Life otwierając Wyspę PLAY, na której znajdować się będzie m.in. klub muzyczny w stylu hawajskim, centrum multimedialne, wieżowiec z apartamentami oraz biuro prasowe, w którym dziennikarze i gracze, będą mogli spotkać się raz w tygodniu z jego pracownikami i rzecznikiem prasowym PLAY, a ściślej z ich awatarami. Gościem honorowym gry regularnie będzie również Jacek Hensler, szef marketingu PLAY.
Wyspa jest jednym z największym polskich projektów interaktywnych w rzeczywistości Second Life. PLAY chce wykorzystywać ten projekt do prezentacji nowych kampanii reklamowych oraz prezentacji usług. W przyszłości operator rozważy możliwość sprzedaży doładowań na kartę a nawet sprzedaży usług.
Oprócz tego na Wyspie PLAY zaplanowano doskonałą zabawę, cykliczne imprezy oraz konkursy, w których będzie można wygrać super nagrody zarówno w świecie wirtualnym jak np. apartamenty na wyspie oraz te ze świata realnego jak telefony i startery PLAY.

Cały projekt jest elementem prowadzonej przez PLAY kampanii reklamowej, która wykorzystuje najnowsze, multimedialne i interaktywne narzędzia marketingowe, mające na celu budowanie społeczności wokół marki PLAY oraz prezentację oferty firmy w niekonwencjonalny sposób.

play-wyspa_4_235×214.jpg


Źródło: własne

Be Sociable, Share!
Źródło:

5 komentarze dla wpisu “Multimedialna wyspa PLAY zaprasza internautów do zupełnie nowej wirtualnej rzeczywistosci”

  1. musze sie wybrac i zoabczyc jak to wyglada.widzialam na razie tylko fotki na jakims serwisie.

  2. trzeba pojsc zobaczyc…
    jak widac nawet w wirtualnej rzeczywistosci reklama dziala:)

  3. to w sumie przyszłość…ale ostrzegam…mój komp graficznie nie wytrzymał i się wyłączył…staroć jeden :/ no ale coż…

  4. Ja całkowicie nie rozumiem czym się ludzie podniecają w takim SL… tosz to strata czasu lepiej mieć paru kumpli za oknem z którymi można wyskoczyć gdzieś wspólnie na miasto niż setkę kumpli w necie… -.-“

  5. niby masz racje… ale sa dni kiedy czlowiek sie nudzi i wtedy mozna chwilke na to poswiecic

    ja ostatnio pare razy zagralem w SL i musze przyznac ze to nawet ciekawa rzecz, aczkolwiek wciagajaca 😉

    a co do wymagan aplikacji – sa dosc dziwne – mam naprawde dobrego lapka a juz pare razy zobaczylem blue screena podczas gry 🙁

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.