BlogPlay.eu



18 komentarze dla wpisu “Przedłużenie terminu zwrótów telefonów od testerów”

  1. A co się stanie jak nie oddam do 6 maja?
    Zastrzelą mnie? ;> Niech może do mnie sami przyjada i se wezma!

  2. Dostaniesz 2000 zl kary za nie zwrocenie telefonu. A i jak wpisujesz swojego maila to nie wpisuj tam przeklenstw, bo ja nie mam zamiaru tego ogladac

  3. Ta z onetu jest lepsza od playmobile 🙂
    Aha . Czy skoro jest pani z tortem , to to znaczy, że pojawiły się nowe bilbordy albo reklamy TV ? ;> ?

  4. Tak, podobno są nowe billboardy z tortem

  5. Jasne że są nowe billboardy całe miasto tym obrzucili.

  6. no coż nie dziwie sie jak są kolejki 🙂
    E tam, ja podpisałam z nimi umowę takze, nie musze się denerwować w takich kolejkach 🙂 A tak widziałam, te bilboardy z tortem,…. fajniusie, dużo jest ich w metrze warszawskim!

  7. Supersamiec napisał:

    No i … oddałem!
    Dzisiaj koło 12. Przede mną były dwie osoby wszystko potrwało może z 15 minut.

    Wszystko super, tylko wydaje mi się, że obsługa salonu na pytanie czy może mógłbym sobie zostawić sima “bo mam tam zapisane mnóstwo numerów” nie powinna odpowiadać “NIE!” 😉

    Proponowałbym raczej “Bardzo mi przykro, ale nie ma takiej możliwości” albo “Niestety, karta sim wchodzi w skład zestawu, dlatego też musi być zwrócona razem z aparatem”…

  8. mogliby…

    ale z drugiej strony twoj argument ze masz tam duzo numerow troche kiepski – nie mogles sobie skopiowac do innego fona??

  9. Supersamiec napisał:

    Argument jest równie dobry jak każdy inny i oczywiście zmyślony w naprędce. Po prostu byłem ciekawy czy mi dadzą kartę a “na pamiątkę” jakoś mi nie chciało przejść przez gardło 😉

  10. sciemniacz 😀 może jakbyś powiedział prawdę to byś dostał swoją sim. 😀

  11. Według mnie przedłużenie terminu oddawania telefonów spowoduje, że dużych kolejek nie będzie teraz tylko 5 i 6 maja, bo znów każdy poczeka na koniec.

  12. sms od 555 z 12:07

    Możesz oddać telefon jeszcze do 6.V.Nasze salony PLAY w Warszawie: pl.Trzech Krzyzy18 oraz w Gdansku: ul.Rajska4A beda czynne rowniez w dniu 03.05 w godz.10-16.

  13. xxx
    http://play.onet.pl/index.html – inna strona

    duzo lepsze niz ta zwykla bardzo fajnie pokazane tel. podoba mi sie.

    ja tel juz oddalem ale spodziewalem sie stania w sumie na ostatnia chwile czekalem wiec sie nie dziwie tak czy inaczej stalem 40 minut. ale bardzo podobala mi sie opcja ze dawali picie bylo goraco a oni wode rozdawali za pomysl mega plus. naprawde.

  14. w sumie to sie dziwie ze w wawie tylko jeden punkt przeznaczyli na oddawanie, w koncu kilka salonow maja

  15. Nie ma co się dziwić, że przedłużono. W SMSach zachęcano do przetrzymywania telefonów po 15 marca i zachęcano do skorzystania z oferty dla testerów. To teraz w ostatnich dniach dopiero większość uderzyła ze zwrotami. Ja oddałem wcześniej, ale znajomy obudził się dopiero po południu w poniedziałek 30. kwietnia i zadzwonił do mnie z pytaniem “a do kiedy trzeba oddać?”. 😀

  16. Ja dzięi zdjęciu kolejki, które było tutaj zamieszczone (dzięki Panowie), udałem się 30.05 juz o 9.30 aby oddać zestawik. Okazało się, że przedemną jest jakieś 30 osób (czytelnicy tego bloga? 😉 ). Odstałem swoje (z małą przerwą) i w momencie gdy oddawałem zestaw, okazało się, że brakuje w nim adaptera do karty, o którym zapomniałem, a o którym nie przypomniała mi nie mająca pojęcia o testach kobieta w OK.

    Na szczęscie panienka, która przyjmowala ode mnie zestaw byla wyrozumiala, wszystkie dok. przygotowala i powiedziala, zebym po prostu doniosl bez kolejki adapter. Jak wychodzilem z salonu w kolejce bylo jakies 100 osob, jak wrocilem doniesc adapter o 16.30 bylo tyle samo osob w kolejce.

  17. hmm, patrzac na to co sie tam dzieje przy oddawaniu, wczale sie juz nie dziwie ze podpisanie umowy dla testerow jest mozliwe tylko poprzez kuriera. jakby sie jeszcze tam zwalily te wsztystkie osoby to juz w ogole by byla masakra…

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.