BlogPlay.eu



2 czy 11 oto jest pytanie

04.17.2007 16:38:36 · Opublikowano w PLAY news

Jak donosi serwis fkn.pl testerzy programu nadchodzi4 powinni dokonać zwrotu telefonów w przeciągu dwóch dni a nie 11 jak mogliśmy wyczytać w oficjalnym mailu od PLAY. Informację tą redaktorzy serwisu zaczerpneli z infolinii programu testowego (061 6678828 pracująca w godzinach od 8.00 do 21.00). Sytuacja ta jest o tyle dziwna, iż PLAY nie przesłał żadnego sprostowania w tej sprawie co prowadzi do dezinformacji testerów. Jeszcze dzisiaj skontaktuje się z rzecznikiem prasowym w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Więc informacji wkrótce.

Aktualizacja:
Po rozmowie z rzecznikiem prasowym firmy PLAY sytuacja została wyjaśniona. Testerzy mają czas na zwrot testowych zestawów do 30 kwietnia zaś do 19 kwietnia podpisując umowę będzie obowiązywała promocja 1000 minut do PLAY.

Be Sociable, Share!
Źródło:

10 komentarze dla wpisu “2 czy 11 oto jest pytanie”

  1. nie ma to jak info z pierwszej ręki 🙂 A już zaczęłam się niepokoić 😛

  2. Witam,
    to chyba nie jest do konca takie proste.
    Wlasnie dzwonilem na podany w sms numer i otrzymalem nastepujaca informacje:
    – jezeli nie chcesz w zaden sposob skorzystac z ich oferty (ani abonament, ani karta i CHCESZ ODDAC TELEFON) to faktycznie termin oddawania to 30 kwietnia.

    – jezeli CHCESZ zatrzymac telefon (zarowno abonament i karta) to czas masz jutro do 21 zeby zadzwonic i umowic sie z kurierem.

    – mozliwosc korzystania z “promocyjnego” pozostania w PLAY (zarowno abonament i karta) masz mozliwosc tylko poprzez umowienie sie przez telefon i oczekiwanie kuriera.

    – w salonie PLAY mozna sie wylacznie rozstac z telefonem.

    Takie info otrzymalem o 19.05 — dzis.

    pzdr.

  3. Czyli informacja FKNu jest prawdziwa. Mamy dwa dni (a w zasadzie jeden) na decyzję (nie na oddanie aparatu).

  4. http://wiadomosci.onet.pl/1520806,18,1,0,120,686,item.html
    Nawet na ONECIE to podali!

    Więc jak to jest? Play jak zwykle miesza w informacjach – do tej pory nie dostałem nawet telefonu od nich co dalej – zero przekonywania, nic. A szkoda.

  5. a ja tak zmienie temat… od miesiaca korzystam z abonamentu w play
    i wczoraj przyszla pierwsza faktura (wczoraj tzn. 17.04)
    z terminem platnosci do UWAGA 17.04 oczywiscie nie zaplacilem tego wczoraj bo bylo juz za pozno a jak zrobilem przelew dzis z rana ok 7… to o 10 zauwazylem ze przelew wrocil na moje konto (jakis blad)
    teraz to juz tylko czekam az mi wylacza telefon na wychodzace polaczenia zeby sie mogl troche poklocic o swoje (a przypominam ze ponownie wlaczenie wychodzacych polaczen kosztuje bagatela 50PLN)

    Jest ktos jeszcze w podobnej sytuacji?

  6. No to jesli rzeczywiscie jest tak jak piszesz,to ja sie musze pospieszyc,bo glupio byloby stracic te 1000 minut,skoro i tak mialam zostac.

  7. jasne, ja już to zrobiłam w sobotę! Barzo chciałam zostać, takze zaczęłam sie niepokoić że może już coś przegapiłam albo co…..
    Także oczekuję kuriera i cieszę się rozmowami 🙂 1000 huhu troszkę tego bedzie 🙂

  8. glaz po co czekać na wyłączenie rozmów wychodzących??? Pokłóć się już teraz. Niech konsultanci z OK zmierzą się z problemem 🙂

  9. Wcale nie wiem czy tak jest…

  10. Były opóźnienia z fakturami i tym, którzy je później dostali nie zostaną naliczone odsetki. A tym bardziej nikomu nie zostaną wyłączone połączenia wychodzące.
    Don’t worry be happy 😉

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.