BlogPlay.eu



Mała prośba

03.01.2007 16:13:40 · Opublikowano w inne

W związku z nawiązaniem współpracy z serwisem finansowym bankier.pl poszukuje osoby która bezpłatnie wykonała by dla bloga banner reklamowy w formacie flash w celu umieszczania na wyżej wymienionej stronie. Dzięki temu zabiegowi zwiększy się oglądalność jak również serwis będzie lepiej widoczny w popularnych wyszukiwarkach. Wszystkich zainteresowanych pomocą proszę o kontakt pod numerem gg:3824159 lub zostawienie odpowiedniej informacji w komentarzu.

Be Sociable, Share!
Źródło:

9 komentarze dla wpisu “Mała prośba”

  1. A co to ma wspolnego z Nadchodzi4 ???

  2. ndchodzi kasa 4 🙂

  3. nie nadchodzi zadna kasa, chce rozreklamowac bloga w sieci bo jak na razie za duzo osob go nie zna. I jak pewnie zauwazyliscie notka jest w kategorii inne a nie p4

  4. a ja szukam osoby, która bezpłatnie kupi mi laptopa, abym mógł bezpłatnie wykonać taki banner ;]

  5. a ja nie rozumiem, uwazacie, ze jak ktos juz chce sie gdzies promowac to odrazu bedzie mial z tego jakas kase.

  6. wykonanie banera od 200zl ale we flashu bedzie wiecej

  7. enigma_pl napisał:

    dlatego on poprosił o to. normalnie mówić jak do debila.
    czy to tak trudno zrozumieć, że ddluk poprosił nas o przysługę? może akurat ktoś stwierdzi, że dlaczego miałby nie pomóc blogowi non profit.

    baner za >200pln? no proszę, daj spokój…

    pzdr

  8. ogloszenie nie aktualne, banner juz mam 🙂

  9. Somewhere I have seen … And if on that very much.

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.