BlogPlay.eu



Rekrutacja zakończona.

02.06.2007 13:52:34 · Opublikowano w PLAY news

W dniu wczorajszym zakończyła się rekrutacja do testów programu nadchodzi4. Przy okazji tego faktu na stronie głównej serwisu pojawił się komunikat zapraszający do rejestracji, dzięki której jako pierwsi będziemy mogli skorzystać z komercyjnej oferty operatora. Foto niżej:
Rekrutacja

Przy okazji doszły do mnie ciekawe słuchy, iż do testów dopuszczona została osoba zamieszkała w Toruniu 🙂 Nie wiem czy to jakaś pomyłka z ich strony czy też świadome działanie.

Be Sociable, Share!
Źródło:

11 komentarze dla wpisu “Rekrutacja zakończona.”

  1. Takie pytanko – w jakich miastach odbywały się testy?

  2. Paweł Rabinek: Warszawa oraz Gdańsk, Gdynia, Sopot (Trójmiasto).

  3. Jak byłem z kumplem na prezentacji P4 to obok nas siedział koleś który mieszka 100km od Warszawy. :/

  4. to ciekawe, u mnie tylko inny adres w dowodzie.

  5. wczoraj już się skończyła taka mała uwaga

  6. dzieki szary

  7. Hmm to mogli na początku powiedzieć, że tylko Wawa i Trójmiasto 😐 Jak narazie, to P4 tylko mi podpada w każdym względzie. Jestem coraz bardziej zniechęcony ich ofertą…

  8. Paweł (ka)Rabinek – mówisz, jakbyś znał ich ofertę

  9. Nie znam ich oferty, ale ich działania wydają mi się… dziwne. No i to logo 😀

  10. Co do torunia mysle, ze sa tylko dwie mozliwosci..
    1\ osoba mieszka w toruniu, ale np. studiuje w wawie.. czyli mieszka i tu, i tu.
    2\ Tym tajemniczym testerem jest Ojciec Dyrektor..

  11. 2\ hehe 😉

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.