BlogPlay.eu



Dobra wiadomość. Motorole dla testerów będą dostępne.

01.24.2007 17:49:05 · Opublikowano w PLAY news

Udało mi się w dniu dzisiejszym po rozmowie telefonicznej z Panią Magdalena Sawicką otrzymać informację, iż Motorole V3xx będę dostępne dla testerów w najbliższym czasie. Opóźnienie z wprowadzeniem Motki wynika z faktu dostosowania oprogramowania słuchawek do sieci P4. Niestety nie znam żadnych szczegółów technicznych tej sprawy ani daty wprowadzenia tego modelu.

Be Sociable, Share!
Źródło:

68 komentarze dla wpisu “Dobra wiadomość. Motorole dla testerów będą dostępne.”

  1. bede znal odpowiedz w najblizszym czasie

  2. Miejmy nadzieje że “najbliższy czas” niedługo nadejdzie. Najlepiej do końca tygodnia 😛

  3. w to to ja akurat watpie

  4. no to lipa, a miało byc tak pięknie …

  5. Ja tam też watpie ale trzeba być dobrej myśli 😛

  6. E tam – czekać w nieskończoność? Na P4 forum znalazłem wpis, że w 3city Moto nie będzie bo tu Plus nie ma hsdpa więc nie ma potrzeby i pojechały do Warszawki. Grrrrr…

  7. Hey! Musze przeożyc moja obecność na “szkoleniu” z powodów zdrowonych. Jak mam to zrobić? Help!!

  8. A wogóle to jestem zainteresowany potem kntynuacją umowy z P4 ALE tylko i wylącznie interesuje mnie Motorola, obecnie uzywam Nokii z Symbianem wiec ew. Samsung to bedzie zabawka do testow ALE wolalbym testowac siec ju zna moim docelowym aparacie.

  9. Ja mam dokładnie ten sam problem 😛

  10. Telefony dla testerów przyznawane są odgórnie.

  11. Byłem dzisiaj u nich na Pańskiej z jedną sprawą i widziałem, że obsługa ma już motorolki, ale nie wiem czy również testerom rozdawali.

  12. Jakiś status update?

  13. chwilowo brak, jest weekend wiec nie mam jak sie cos dowiedziec, w nowym tygodniu powinienem miec jakies info 😛

  14. ok! nie ukrywam że też liczę na jakieś konkrety w tej sprawie ;-D

  15. Heykum keykum! Czytam na forum że od dziś tylko motorole? Prawda czy fałsz?

  16. nikt tego nie wie

  17. To ja zdementuje – przynajmniej w Gdyni dziś były ….. surprise! Samsungi.

  18. Witam co się dziwicie Dopiero ta siec wchodzi na Polski rynek i daje nam te telefony że byśmy je sprawdzali jaki i siec każdy mądry człowiek wiedział przed zgłoszeniem swojego udziału w tym badaniu mogą być jakies problemy i nie oczekujcie od telefonów wszystkiego co wam przyjdzie na myśl. Przez 2 miesiące wytrzymajcie a pużniej rzecież mozna zerwać umowe a ja dostałem samsunga to muj 28 telefon miałem rużne bo ja lubie testować i bawić sie telefonami i nie miałem lepszego (mojm zdaniem) telefony pozdrawiam i życze optymizmu

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.