BlogPlay.eu



Materiały reklamowe

01.10.2007 21:26:50 · Opublikowano w PLAY news

Dzięki użytkownikowi Allan możecie obejrzeć kartki pocztowe które można znaleźć w klubach i kawiarniach.
p1
p2

(Po kliknięciu większe fotki)

Be Sociable, Share!
Źródło:

5 komentarze dla wpisu “Materiały reklamowe”

  1. Takie same jak plakaty w trójmiejskich kolejkach.

  2. i na trojmiejskich wiatach przystankowych

  3. ja juz nie wierze,ze kiedykolwiek oni do mnie zadzownia czy wysla list!!! to chyba jakas sciema….

  4. Dzisiaj się dowiedzialem że od 11 stycznia zaczynają rozsyłać meile z zaproszeniami po odbiór telefonów, meile beda wysylane przez kilka nastepnych dni 🙂 wiec pozostaje czekac :)Miła Pani powiedziała też że do wszystkich osob do ktorych dzwonilo P4 powinny dojsc meile w przeciwnym wypadku zeby sie skontaktowac z infolinia :]

  5. browarek dla ciebie za to info 🙂
    czyli czekamy cierpliwie

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.