BlogPlay.eu



samsung z370 do testow na 100 %

12.19.2006 21:50:50 · Opublikowano w PLAY news

Jak udalo mi sie dowiedziec jednym z telefonow ktorzy testerzy otrzymaja do testow bedzie Samsung z370, jest to informacja w 100 % pewna 🙂

samsung

Be Sociable, Share!
Źródło:

14 komentarze dla wpisu “samsung z370 do testow na 100 %”

  1. zaden wielki news – to, ze akurat te telefony beda w ofercie (a wiec i w testach) bylo wiadomo juz od 2 miesiecy… :/

    http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=15688

  2. o nie tylko nie ten szajs :/ już wole to V3xx

  3. Zw beda w ofercie bylo wiadomo, ale, ze testerzy je dostana nie bylo to nigdzie oficjalne powiedziane, zawsze moze operator dac jakis inny telefon, wiec nie widze, problemu, a o tym, ze takowe telefony beda , sam pisalem na blogu, wystarczylo go przejrzec

  4. To ,że testerzy dostana te telefony do testowania bylo juz wiadomo od miesiąca.Piszesz to chyba tylko po to żeby cos napisać -nie wiem po co?Jak będzie jakiś nowy i dobry news to wtedy coś napisz kolego.

  5. no wlasnie bylo wiadome tylko portfolio telefonow dostepnych w sieci a nie telefonow dostepnych dla testerow, dlatego o tym pisze

  6. ddluk- bylo wiadome,że dostaną je testerzy,a ty jesteś ciemny w tej sprawie skoro o tym nie wiedzialeś i naucz sie czytać bo to jest już 3 komentarzi osoba która o tym pisze.Jeżeli tego nie wiedzialeś to nie prowadz tej stronki;-)

  7. Wiesz co jak chcesz obrazac ludzi to idz gdzies indziej, ten blog czytaja nie tylko osoby ktore sa super zorientowane w temacie, a pisze dla wszystkich, wie nie psuje Ci to nie czytaj. I pozwole sobie zacytowac gsmonline.pl : “Znane są już pierwsze modele telefonów komórkowych, które mają pojawić się w ofercie sieci P4. Są to telefony:” Pojawic sie w ofercie a byc dla testerow to jak dla mnie duza roznica, wiec przykro mi, ze sie nie zgadzasz z moim zdaniem. I nikt nie mowi, ze te newsy sa wielkie, wiec nie czepiajcie sie mnie, jak macie lepszy informacje to mi powiedzcie, bo ja niestety w tej chwili ich nie mam, a te o ktorych pisze sa potwierdzone w 100 %

  8. ddluk ma racje. Wcale nie było powiedziane wcześniej że te modele będą dostępne dla testerów. A już na pewno nie było potwierdzone w 100%.
    Więc to tylko świadczy, że większość z was to tłuki skoro jeszcze się upieracie że jakiś 2 miechów o tym wiadomo, a może od razu od 2 lat? Ludzie myśleć, to NIE boli !!!!

  9. Co do tego samsunga to ja jestem za ;] nie chcial bym dostać tej syfiastej motki…

  10. hehe, co osoba to inna opinia ;p ja tam wole ta motke jednak 🙂

  11. Też wolałbym Motkę…

  12. zobaczymy co p4 zaoferuje 🙂 jeszcze troszke trzeba poczekac 😛

  13. rafalek999 napisał:

    to napiszcie dlaczego wolicie motorole albo samsungi, mi sie podoba samsung, co do V3 jakos nie mam przekonania….

  14. ja bym wolał samsa ,lepsza rozdzielczosc aparatu i chyba praktyczniejszy,ale za to V3xx ma pamieci wewnetrznej 50mb,a sams 25 :> hmm

Napisz komentarz

Redakcja serwisu Blog Play zastrzega sobie możliwość moderacji (edycja, usuwanie) komentarzy zawierających wpisy niezgodne z Polskim prawem, obrażające innych użytkowników, zawierające wulgarne czy też obraźliwe treści. Ponadto zabronione jest zamieszczanie ogłoszeń reklamowych.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone komentarze będące prywatnymi opiniami użytkowników.

Zamieszczone przez użytkowników komentarze nie stanową stanowiska serwisu.